Lidt andet end hifi

Rør i alle afskygninger

Re: Lidt andet end hifi

Indlægaf Tonni » tors 18. jun 2015 06:52

Hej igen Alex. Og mange tak for din præcisering! Desværre er det, i følge min kilde, tale om at det netop blev overført til Helsingør... :( Og er det du fortæller rigtigt, er det ikke bare forkasteligt, det er direkte PERVERST!!! Jeg er RYSTET! :Bande:
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4811
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Re: Lidt andet end hifi

Indlægaf acj1980 » tors 18. jun 2015 10:56

Tonni skrev:Hej igen Alex. Og mange tak for din præcisering! Desværre er det, i følge min kilde, tale om at det netop blev overført til Helsingør... :( Og er det du fortæller rigtigt, er det ikke bare forkasteligt, det er direkte PERVERST!!! Jeg er RYSTET! :Bande:


Det er noget forbandett svineri.. man burde donere det til andre radio foreninger/seriøse samlere... af samme grund kommer jeg heller ikke på teknisk museum deroppe
acj1980
 

Re: Lidt andet end hifi

Indlægaf Elektronik » tirs 23. jun 2015 12:47

Ja. husker at de havde en fin batteri eliminator årgang 1939, som de havde i overskud og ville kassere den.
Jeg bød på at købe den. (prisen var underordnet) men nej. de "valgte" at destruere den, da det ville forringe værdien af de eliminatorer de havde iforvejen. GRRRRRRR!!!!!!!
Elektronik
 

Re: Lidt andet end hifi

Indlægaf acj1980 » tirs 23. jun 2015 16:05

Elektronik skrev:Ja. husker at de havde en fin batteri eliminator årgang 1939, som de havde i overskud og ville kassere den.
Jeg bød på at købe den. (prisen var underordnet) men nej. de "valgte" at destruere den, da det ville forringe værdien af de eliminatorer de havde iforvejen. GRRRRRRR!!!!!!!

forbandet svineri.. nogle burde gribe ind.. omend ikke andet så i det mindste kulturministeriet
acj1980
 

Foregående

Tilbage til Vintage rør-grej



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster