B&O Minette 609 K FM-forsats.

Rør i alle afskygninger

Re: B&O Minette 609 K FM-forsats.

Indlægaf Poul » man 11. jan 2016 11:51

Så kom der gang i Minetten - dejligt!
Alle rørben så ellers fine ud, men efter en grundig rensning med min glasbørste, så kom der liv i FM-forsatsen.
Mange tak til alle i Forummet, specielt Freddy, Rolf, Mikkel og Møffe for jeres gode råd.
Og til Freddy: Gem dit tunerrør til en anden god gang, men hvis du allerede har sendt det til mig, så returnerer jeg det selvfølgelig til dig - tak!
Mvh. Poul.
Poul
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 09 jan 2016
Lokalitet: Strandby

Re: B&O Minette 609 K FM-forsats.

Indlægaf Fredmarantz » man 11. jan 2016 14:30

Jeg sætter ECC85'eren tilbage på hylden (jeg har endnu ikke sendt - kun pakket ind). Godt, du fik liv i den fine Minette. :thumbsup:

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7425
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: B&O Minette 609 K FM-forsats.

Indlægaf møffe » man 11. jan 2016 19:12

Jeg kan højst sansyneligt "trylle" er EM87, hvis det der ud til at det er indbrændt. Mørkt felt på indersiden af indikatorfeltet.

møffe
møffe
 

Re: B&O Minette 609 K FM-forsats.

Indlægaf Poul » man 11. jan 2016 19:59

Hej Freddy og Møffe.
Det var jo heldigt, at jeg fik gang i Minetten, inden du havde nået at sende ECC85-røret, men tak for tilbuddet Freddy.
Også tak for tilbuddet fra Møffe om EM87-røret, men det eksisterende ser helt fint ud, så det er bedre at gemme det.

Jeg glæder mig til måske at kunne bidrage lidt i Forummet engang imellem, men det bliver nok mest på ældre B&O "transistordrevne" modeller, hvor jeg har lidt mere erfaring.
Mvh. Poul
Poul
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: 09 jan 2016
Lokalitet: Strandby

Re: B&O Minette 609 K FM-forsats.

Indlægaf møffe » man 11. jan 2016 23:23

Poul skrev:......
Jeg glæder mig til måske at kunne bidrage lidt i Forummet engang imellem, men det bliver nok mest på ældre B&O "transistordrevne" modeller, hvor jeg har lidt mere erfaring.
Mvh. Poul



-det ser vi frem til..

møffe
møffe
 

Foregående

Tilbage til Vintage rør-grej



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster