Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sket.

Rør i alle afskygninger

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf møffe » lør 2. apr 2016 01:27

Ham Exrumpyt er ikke til at regne med. nu har han/den/det også snuppet min signatur... :lol: :lol: :lol:
møffe
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf hificlassic » søn 3. apr 2016 09:13

Måske ikke helt på højde med 601, men se lige hvordan man har vandaliseret et sæt B&W 801
http://www.dba.dk/thiel-accuton/id-1022862527/
Radian 15" dual concentric, BBC LS5/8, UREI 1122, Lenco L70, Lenco F50-8, Threshold FET2, Fidelity Research FR24, QUAD 405-2, Technics SH-9010, Micro Seiki MD-700/MA-505/MA-500
Brugeravatar
hificlassic
 
Indlæg: 2892
Tilmeldt: 02 jun 2010
Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Lokalitet: Silkeborg

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf Tante Berg » søn 3. apr 2016 09:30

Måske er tiden moden til at oprette et egentligt Vintage-HiFi-Politikorps, med uniform og bødeblok og det hele?

volvoamazon3xw3.3097 - Kopi 1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg'.
Brugeravatar
Tante Berg
Udelukket fra forummet
 
Indlæg: 95
Tilmeldt: 14 maj 2010
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf acj1980 » søn 3. apr 2016 13:07

Jeg syntes lige du skulle se dem her så :-D http://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-240-ko ... 023274286/
Billedet med de fede Amazon er da fra Olsenbanden på spanden
acj1980
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf møffe » søn 3. apr 2016 14:37

acj1980 skrev:Jeg syntes lige du skulle se dem her så :-D http://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-240-ko ... 023274286/
Billedet med de fede Amazon er da fra Olsenbanden på spanden


uhhhh..... En Olsenbanden kender. Der er IKKE lavet noget ordenligt, genialt Dansk komedie siden...

møffe
møffe
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf Highmass » søn 3. apr 2016 20:36

Jeg har nu svært ved at se noget hærværk.
De B&W HiFiClassic linker til, er et sæt hjemmelavede kabinetter, som ligner noget B&W, men som er lavet med enheder som efter min mening sandsynligvis er langt bedre end de originale. Man kan bare skrue de originale mellem/diskantkabinetter af, og prøve de hjemmelavede. Hvis de ikke er en forbedring, kan man bare montere de oprindelige igen, og B&W er ikke blevet skadet af det.
De JBL acj1980 linker til, er et sæt kabinetter af ukendt opridelse, som nogen har kastet et par JBL basser i ringe stand i, sammen med et par mellemtoner som efter min mening er elendige, og et par vistnok rimeligt fornuftige bånddiskanter (Som stadig kan købes). De ligner måske nok en bunke affald (Og lyder sikkert også sådan), men jeg kan da ikke se noget bevaringsværdigt vintageudstyr som er blevet hærget.
Mvh. Lars.
Highmass
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf acj1980 » søn 3. apr 2016 20:39

møffe skrev:
acj1980 skrev:Jeg syntes lige du skulle se dem her så :-D http://www.dba.dk/hoejttaler-jbl-240-ko ... 023274286/
Billedet med de fede Amazon er da fra Olsenbanden på spanden


uhhhh..... En Olsenbanden kender. Der er IKKE lavet noget ordenligt, genialt Dansk komedie siden...

møffe

Jeg har faktisk de 3 banditter tatoveret på højre overarm i siluet, direkte fra den første filmplakat ;-), så lidt fan er man, men er bestemt også storfan af mange af de andre danske film, vi har rådet over en helt enestående kultur som desværre ikke laves på film mere.

Møffe... jeg tror vi har en hel del til fælles :-) mon vi skulle stikke hovederne sammen en dag ;-)
acj1980
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf møffe » søn 3. apr 2016 22:48

/quote]
Jeg har faktisk de 3 banditter tatoveret....... en helt enestående kultur som desværre ikke laves på film mere.

Møffe... jeg tror vi har en hel del til fælles :-) mon vi skulle stikke hovederne sammen en dag ;-)[/quote]


Tjow... :cool1:
møffe
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf acj1980 » søn 3. apr 2016 23:37

Det kunne være det var Konstruktivt :-D er der ikke noget med du har tilknytning til stubbekøbing?
acj1980
 

Re: Det værste der kunne ske en Ortofon KS-601 ever....er sk

Indlægaf møffe » man 4. apr 2016 18:48

Korrekt. Vi PM'es ved...
møffe
 

Foregående

Tilbage til Vintage rør-grej



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster