Bofa V15

Rør i alle afskygninger

Bofa V15

Indlægaf Ehapa » tirs 17. maj 2016 17:59

Så må jeg lige flashe mine Bofa V15 som jeg har købt af Dfms her fra siden, de lyder virkeligt godt, kan ikke sætte en finger på dem, tror faktisk det er de mest vellydende rørforsærkere jeg har haft...meget sweet med god bund, og flot perspektiv, de super matcher også mine Richard Allan Fuldtoner som jeg købte af Harvey på træffet, RA har jeg lige proppet helt tæt med fåreuld, og noget bedre kabel..det gav en noget bedre bund, jeg supplere dem med en lille proac-sub, V15 har ret højt gain så at finde en forforstærker der passer er ikke nemt, jeg valgte at få en lille passiv fra Tisbury..(den er ikke vintage), jeg hader linetrin...med mindre den har en riaa..med den passive flyder signalet blot igennem uden noget fra eller til, og sådan skal det være efter min mening.

Jeg har lige fået sat en quartet af de russiske 6P14P-EV i...dejligt vellydende rør til billig penge.

Billede
Ehapa
 
Indlæg: 869
Tilmeldt: 26 maj 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Bofa V15

Indlægaf Almarx » tirs 17. maj 2016 19:42

Så vidt jeg husker, har du da haft en kongerække af kompetente forstærkere og højtalere.
Brugeravatar
Almarx
 
Indlæg: 390
Tilmeldt: 13 maj 2010
Geografisk sted: Dollerup sogn
Lokalitet: Viborg

Re: Bofa V15

Indlægaf Louis » tirs 17. maj 2016 20:31

Det er jo næsten det samme som jeg spillede på for en 5-6 år siden! Det lød goðt, så det kan jeg da kun forestille mig at det også gør hos dif. Tillykke med dem!
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Bofa V15

Indlægaf Helikon » tirs 17. maj 2016 22:09

Den ser fed ud! måske vi kan få et kig under hjælmen og fra bagsiden ?
Mvh Niels
Brugeravatar
Helikon
 
Indlæg: 1094
Tilmeldt: 03 mar 2011
Lokalitet: Randers

Re: Bofa V15

Indlægaf Louis » tirs 17. maj 2016 22:27

Og hvad er den lille forforstærker? på toppen?
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Bofa V15

Indlægaf Ehapa » ons 18. maj 2016 08:38

Takker..

Louis.

Det er den meget lille passive forforstærker...bare en volume kontrol/omskifter, og nogen modstande+rca stik..den er ikke vintage..helt ny.
Ehapa
 
Indlæg: 869
Tilmeldt: 26 maj 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Bofa V15

Indlægaf Ehapa » ons 18. maj 2016 08:55

Almarx skrev:Så vidt jeg husker, har du da haft en kongerække af kompetente forstærkere og højtalere.


Ja har haft en del.. :oops: ...tror lige nu at tingene matcher hinanden rigtigt godt...bedre end før.
Ehapa
 
Indlæg: 869
Tilmeldt: 26 maj 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Bofa V15

Indlægaf Louis » ons 18. maj 2016 17:09

Ehapa skrev:Takker..

Louis.

Det er den meget lille passive forforstærker...bare en volume kontrol/omskifter, og nogen modstande+rca stik..den er ikke vintage..helt ny.


Spændende - Det kunne være sjovt at prøve noget helt simpelt passivt en dag. Den ser jo ganske køn ud med træ på fronten.
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning


Tilbage til Vintage rør-grej



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster