hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”

hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Indlægaf CasperVejle » ons 26. jul 2023 21:45

Hejsa,
Jeg har købt mig en NAD 3150 brugt men velholdt. Desvære har den en periodisk fejl som jeg har læst mig frem til må være et slidt højtalerrelæ på højre kanal. Jeg søger en der kan hjælpe mig med at få det ordnet. Jeg bor i vejle.
Mvh Casper
CasperVejle
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25 jul 2023
Lokalitet: Vejle

Re: hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Indlægaf Fredmarantz » tors 27. jul 2023 00:20

Hej Casper!

Velkommen til det rette forum - håber du får meget ud af at færdes her :p

Når du nu holder til I Vejle, så ville jeg nok søge efter Bjarne - Vejle Radio/TV service, som er tekniker og som servicerer en del fra trekantsområdet. Jeg ved desværre ikke, hvordan man får fat i ham, men måske andre ved det?

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7440
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Indlægaf CasperVejle » tors 27. jul 2023 01:22

Mange tak Freddy, jeg frygter/tror han er lukket, men jeg har fundet ham på nettet. Hvis ikke det lykkedes kender nogen måske til nogen i en af nabobyerne, har da også været i både fredericia og kolding efter udstyr før, så det er ikke fordi jeg ikke kan kører lidt, selvom jeg personligt ikke har bil.
CasperVejle
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25 jul 2023
Lokalitet: Vejle

Re: hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Indlægaf Fredmarantz » tors 27. jul 2023 01:29

Hvis ikke der er bingo hos Bjarne i Vejle - så er der også en mulighed i Arnborg -mellem Herning og Brande.

Du kan evt. søge vores bruger herinde "Arnborg" - og spørge ham i en Pb? Hans arbejde er top notch. Jeg ved ikke, om han holder ferie lige nu, så evt tålmodighed kan komme på tale.

kig under "tilmeldte brugere" - og se efter ikonet "pb" og spørg ad den kanal. Det tror jeg er det sikreste.

Er der andre, som læser dette og mener, at de kan hjælpe dig, så skal de selvfølgelig nok melde det til dig.

Det vil være fedt, hvis du holder os andre informeret om begivenhedernes gang i denne tråd- det er altid interessant.

Held og lykke med det :-)

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7440
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Indlægaf Pel » tors 27. jul 2023 08:41

Hej Casper

Bjarne i Vejle har ikke lukket, du kan ringe til ham på 40876777.

Vh
Pel
Pel
 
Indlæg: 68
Tilmeldt: 16 apr 2011
Geografisk sted: Østjylland
Lokalitet: 8320

Re: hjælp til skift af højttalerrelæ på NAD 3150

Indlægaf CasperVejle » fre 28. jul 2023 03:02

Jeg har fået kontakt til Bjarne, tak for nummeret Pel, vi aftaler noget efter ferien. :-)
CasperVejle
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25 jul 2023
Lokalitet: Vejle


Tilbage til Vintage transistor-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster