Hmm teknikken driller vist også mig har lige skrevet et indlæg men pist væk er det!
nå prøver igen. En 555èr en lækker sag ihvertfald at kikke på :)
men jeg er nok lidt bekymret om den er stor nok, men det er måske det bedste sted at starte, altså hvor mange watt skal jeg have til rådighed i forstærkeren? jeg smider lige et link på mine dynaudio, håber det er ok da de endnu ikke helt er vintage.
http://www.dynaudio.com/int/home_loudsp ... acette.phpMen med hensyn til lyden så havde jeg engang en accuphase p260 effektforstærker og accuphase forforstærker husker ikke helt nummeret men det var til et par jbl l100, jeg husker forstærkeren som en varm og luftig lyd fyldt med glød modsat sonyen som nok kan beskrives som neutral og har en tendens til at være skarp i toppen. Jeg kunne sagtens "nøjes" med accuphase igen men de er ikke så tit på markedet fornemmer jeg, og omvendt så er dt også godt at prøve noget andet og sansui ser generelt altid brand godt ud i et setup. men igen størrelsen på forstærkeren vil jo nok være et godt sted at starte for mit vedkommende, nogen råd? vh kenneth