Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Rosinen i pølseenden

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf niels-ole » fre 10. apr 2015 08:52

Hej Møffe

Det var Pisse Hyggeligt.
Ja vi kunne stadig ha siddet og lyttet og fortalt historier fra "den gang" På Frederiksberg.
Det var sku tider.
Hvis vi manglede Inspiration til Div projekter da vi Gik på FST (Frederiksberg Tekniske Skole)
Gik man bare ned på Som du skriver

"hvor der lå en HI-FI biks på (næsten) hvert gadehjørne, i større byer."

Jeg Vil give dig ret i at Hvis Man vinkler Højtalerne Så bliver Perspektivet meget Større.
Der hvor vi sad og Lyttede til Pink Floyd Med Lukkede Øjerne Forsvandt Væggen Bag og Ved Siden af Højtalerne.
De er Meget defineret i lyd billedet.
Jeg elsker en Stram Bas Som ikke Vakler/ eller er mudderet.

Næste Gang du kommer forbi Så reder jeg sku op i Gæsteværelset Og så Finder jeg sku min
Laphroaig Quarter Cask Single Islay Malt Whisky.

Og sender Kone Og Børn På en Mini Ferie
Så kan vi Sku Som du skriver
"Fik lyst til at smide fusserene op på sofabordet, og lade mig glide ned i sofaen, til den position hvor rhømpætten netop er mellen sofa og sofabord. frit hængende mellem himmel og helvede"

Hilsen
Niels-Ole
Hilsen
Niels-Ole
Sonab OD-11 Sonab OD-5 Cyrus dAD3 Avance Concrete 180, Rauna Njord, Rauna Ymer, David Hafler DH-110 & DH-200 HIFIMAN HE-350 Headphones.
YAQIN MC-100B
Brugeravatar
niels-ole
 
Indlæg: 245
Tilmeldt: 13 jan 2015
Geografisk sted: Sjælland
Lokalitet: Haslev

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf møffe » fre 10. apr 2015 09:20

Og så glemte jeg lige at skrive, at den dér kinøjser-rør-bamse overraskede meget til en posetive side... :thumbsup:

Nu fornemmer jeg duften af tjære, jod, egetræ og tørv... I flydende form. Medicin.

møffe
møffe
 

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf niels-ole » fre 10. apr 2015 09:24

møffe skrev:Og så glemte jeg lige at skrive, at den dér kinøjser-rør-bamse overraskede meget til en posetive side... :thumbsup:

Nu fornemmer jeg duften af tjære, jod, egetræ og tørv... I flydende form. Medicin.

møffe

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Hilsen
Niels-Ole
Sonab OD-11 Sonab OD-5 Cyrus dAD3 Avance Concrete 180, Rauna Njord, Rauna Ymer, David Hafler DH-110 & DH-200 HIFIMAN HE-350 Headphones.
YAQIN MC-100B
Brugeravatar
niels-ole
 
Indlæg: 245
Tilmeldt: 13 jan 2015
Geografisk sted: Sjælland
Lokalitet: Haslev

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf Abildgaard » lør 23. maj 2015 21:45

Jeg har ligget kigget alle dine billeder igennem! Sikke en skaberkraft. Jeg ville ønske jeg havde dine evner! Højttalerne er virkelig blevet flotte og nærmest skulpturelle. Jeg kunne godt tænke mig at høre sådan nogle Ranuna Njord engang.
Til lykke med resultatet.
GAS Thaedra preamp, Luxman M300, Thorens TD125 Mk.II m. SME 3009 Imp m Ortofon M20FL Super, Sony CDP XA20ES, Sansui BA-F1 effekt, Sansui CA-F1 pre, Sansui FR 5080S m. Goldring PU m Van den Hul forsats, Sony CDP XA7ES, JBL Ti5000, ProAc D38
Abildgaard
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 31 maj 2014
Geografisk sted: Aarhus
Lokalitet: Aarhus

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf acj1980 » man 25. maj 2015 14:58

Et spørgsmål omkring disse højtalere.. hvor er de lavet henne.. er de danske i givet fald vil jeg da gætte på de må være fra 1980erne, det var årtiet med de lidt mange sjove for ikke at sige underlige navne :shock: :shock: :shock: (vi havde i slut80erne en produktion af biler til postvæsenet.. som hed ja gæt engang DAN-BIL... hvor originalt) :lol: :lol: :lol:
acj1980
 

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf snod » man 25. maj 2015 15:50

De er fra Sverige: http://rauna.mamutweb.com/
Brugeravatar
snod
 
Indlæg: 911
Tilmeldt: 12 maj 2010
Lokalitet: Kolding

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf acj1980 » man 25. maj 2015 22:13

De er nu fede :-)..
acj1980
 

Re: Renovernig Af Rauna Njord Så er de Færdige !!!!!!!

Indlægaf kai-ib » tors 2. jul 2015 22:42

Virkelig virkelig et flot stykke arbejde, har set alle billederne igennem, hold da op et arbejde :Thumpsup:

Har lige et lille spørgsmål... hvordan kan det være du ikke har skiftet de rustne skruer ud når nu det hele er så gennemført?
kai-ib
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 02 jul 2015
Lokalitet: Hundested

Foregående

Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 29 gæster