Dynaudio

Rosinen i pølseenden

Dynaudio

Indlægaf Lyngbo » tirs 5. apr 2016 22:47

Jeg har et sæt Dynaudio ORCHESTRA stående
Har ikke mange data på dem
Vi købte dem i sin tid på fabrikken i Skanderborg
De havde fabriks udsalg da deres kunde sprang fra
Dynaudio kunne ikke sælge dem til andre markeder da de var lavet specielt til kunden.
Det er Dynaudio egne enheder med Hexacoil mm, men kabinet er der ikke gjort meget ud af
Trykkammer højtaler 120 / 180 watt 8 ohm
Er der nogen af jer som kender den model?Billede
Lyngbo
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 12 mar 2016
Lokalitet: Glyngøre

Re: Dynaudio

Indlægaf Henrik Worre » søn 10. apr 2016 02:44

Hvad vil du vide ?
Henrik Worre
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24 mar 2016
Lokalitet: Skanderborg

Re: Dynaudio

Indlægaf Lyngbo » søn 10. apr 2016 11:51

Tja Vil gerne vide om der er andre som har købt denne model eller andre modeller den gang i Skanderborg Der var en hel lagerhal med alle mulige Dynaudio højtalere. Jeg købte de bedste jeg kunne betale, men der var flere rigtig dyre sager. Der var sort af mennesker da det var annonceret i Midt Jyllands avis Og der blev bare købt højtalere Så der kan jo være nogen på dette forum som var der 88 - 89
Jeg er ikke utilfreds med den eller noget De spiller lige nu. Men det kunne være sjovt at vide hvilke enheder der brugt i dem Jeg har ikke haft dem åbnet, men jeg har da en fornemmelse
Mvh Ejner

[img]C:\Users\ejner_000\Desktop\Ny%20mappe[/img]
Lyngbo
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 12 mar 2016
Lokalitet: Glyngøre

Re: Dynaudio

Indlægaf Hackenberg » søn 10. apr 2016 13:19

Hej Lyngbo.

Der er et sæt til salg på DBA. Dine?
Diskanten er en D21AF. En velspillende 3/4" diskant med kammer. En ef de bedste.
Mellemtonen er en 2" D52AF eller D54AF også med kammer.
Bassen kunne være 21W54 eller en anden 8" med poly-membran.

2e5a-4891-4aaa-a258-e97a0772ace2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Hackenberg søn 10. apr 2016 17:10, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen, Claus.
Brugeravatar
Hackenberg
 
Indlæg: 2115
Tilmeldt: 20 feb 2013
Geografisk sted: Nordsjælland
Lokalitet: Gilleleje

Re: Dynaudio

Indlægaf Henrik Worre » søn 10. apr 2016 14:19

Lyngbo skrev:Tja Vil gerne vide om der er andre som har købt denne model eller andre modeller den gang i Skanderborg Der var en hel lagerhal med alle mulige Dynaudio højtalere. Jeg købte de bedste jeg kunne betale, men der var flere rigtig dyre sager. Der var sort af mennesker da det var annonceret i Midt Jyllands avis Og der blev bare købt højtalere Så der kan jo være nogen på dette forum som var der 88 - 89
Jeg er ikke utilfreds med den eller noget De spiller lige nu. Men det kunne være sjovt at vide hvilke enheder der brugt i dem Jeg har ikke haft dem åbnet, men jeg har da en fornemmelse
Mvh Ejner

[img]C:\Users\ejner_000\Desktop\Ny%20mappe[/img]



Jeg kender ham der lavede Dynaudio så jeg kan da spørge ham.
Henrik Worre
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24 mar 2016
Lokalitet: Skanderborg

Re: Dynaudio

Indlægaf Lyngbo » søn 10. apr 2016 22:14

Hej Alle
Ja det er mit sæt og annoncen er ikke aktiv
Jeg kunne ikke nænne at sælge dem og har valgt at sælge nogle andre højtalere og stillede dem til side
Har netop stillet dem op igen efter et par år og de kan altså noget Ikke at de kan spille højt med 2 x 65 watt
Men de kan levere musikken præcis og hurtig især de høje toner
Så jeg vil gerne vide noget mere om mine gamle venner Så Henrik hvis du vil spørge ham der lavede dem må du gerne fortælle ham at var kram han lavede

Mv
Ejner
Lyngbo
 
Indlæg: 9
Tilmeldt: 12 mar 2016
Lokalitet: Glyngøre


Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster