B&W DM6

Rosinen i pølseenden

B&W DM6

Indlægaf SSM » man 16. maj 2016 18:59

Hej,

Jeg har påtaget mig at få solgt et par gamle B&W DM6 for noget familie. De skulle være fra sidst i halvfjerserne, men desværre er kasserne blevet malet hvide på et tidspunkt. Hvad står sådan et par i?

Tak for hjælpen.
SSM
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16 maj 2016
Lokalitet: København NV

Re: B&W DM6

Indlægaf Struktør » man 16. maj 2016 19:44

Billeder vil nok hjælpe lidt. De spiller forrygende godt, hvis de er intakte, men prisen er ikke det højeste på dem jeg har set her de sidste par år, pæne og velholdte et par tusinde, og ellers nedad tabellen... Men de er næsten også 40 år. Men jeg er super glad for dem jeg har

Mvh
Birger
Brugeravatar
Struktør
 
Indlæg: 418
Tilmeldt: 27 dec 2013
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Thyregod

Re: B&W DM6

Indlægaf DrBoar » tirs 17. maj 2016 22:51

Det var ett par DM-6 till salu på Blocket i Stockholm. (motsvarande den blå avisen) Jag vill minnas att de gick för 2500 och jag var frestad. Risken med dessa är att det är specialelement från B&W så går det sönder så är det slut. Jag har minnen från en HiFibutik i min ungdom md DM6 och Congas vinylskiva, det lät bra.
Brugeravatar
DrBoar
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 22 aug 2012
Lokalitet: Sverige

Re: B&W DM6

Indlægaf SSM » tors 26. maj 2016 19:52

Tak for kommentarer. Jeg har vedhæftet et billede som efterspurgt. Ændrer det på situationen?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
SSM
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16 maj 2016
Lokalitet: København NV

Re: B&W DM6

Indlægaf jan_stevns » fre 27. maj 2016 08:30

SSM skrev:Jeg har påtaget mig at få solgt et par gamle B&W DM6 for noget familie. De skulle være fra sidst i halvfjerserne, men desværre er kasserne blevet malet hvide på et tidspunkt. Hvad står sådan et par i?


Hmmm ...... den hvide krigsmaling er nok deres akilleshæl - i min verden skal du nok være glad hvis nogen vil byge en tudse for sættet, hvis de spiller som de skal - folk der går efter dem, er nok ikke typisk dem der lever i et hvidt helvede, men vil kæmpe en kamp for at få det hvide væk igen og deres normalt pæne finer tilbage til "normalt udseende igen" ........

et bud herfra vil ligge på en tusindkrone seddel .... der skal lægges en del arbejde i dem - og de er jo ikke ligefrem nye mere, men .....
jan_stevns
 


Tilbage til Højttalere



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster