SNYDT, og så alligevel ikke :-)

Analog når det bedst

SNYDT, og så alligevel ikke :-)

Indlægaf Dqx500 » ons 15. feb 2023 16:58

Jeg havde fundet en fin PL-12D, til en fin pris, i en mindre midtjysk by og aftalt at hente den tirsdag, der var også en flot men defekt JVC JL-A40 i samme by, som jeg også fik lavet en aftale på.
Mandag skriver jeg og spørger om vi kan flytte aftalen på Pioneeren, og han skriver forvirret tilbage for den blev da hentet i søndags :shock:
Sælger var meget ked af det, han havde i forvirringen solgt den til en anden :roll:
Nå men jeg blev ikke sur, selvom jeg da var skuffet, og tilgav ham straks.
Nå, men så havde han da en anden og bedre maskine jeg kunne kigge på i stedet, så det endte med at jeg kom derfra med en Sony PS-X50 for 300 kr mere end jeg skulle have givet for PL-12D’en. De eneste fejl er manglende lys i stroboskopet og frossen armlift :OLO:
Og så lige et tykt lag brun sovs :(
614FAE02-80C2-4E8A-9184-B537A38B2A7C.jpeg

Ved hjemkomst kunne jeg i øvrigt ikke finde antydning af defekt på JVC’en! Det må være gået over under transport, men den skal selvfølgelig gås efter alligevel.
73962DA2-1781-4639-B10E-0AF279688213.jpeg

Det kan man da kalde held i uheld :GFG: :GFG: :GFG:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Dqx500
 
Indlæg: 69
Tilmeldt: 21 feb 2021
Lokalitet: Aarhus

Re: SNYDT, og så alligevel ikke :-)

Indlægaf Fensten » ons 15. feb 2023 17:53

Det var da en glædelig historie :cool1:

Jeg har nydt at lære andre lidelsesfæller at kende ved køb og salg.

Langt de fleste er venlige, sjove og kan godt lide at vise deres udstyr frem.

Jeg lærte KenRas at kende på næsten samme måde. Det var noget med en Era pladespiller, før vi begge blev aktive på Vintage hi-fi.

Det har jeg aldrig fortrudt :)


Mvh.


Fensten
Sansui, Leak Fisher, Lenco, Tannoy, Acoustic Research & JBL
Fensten
 
Indlæg: 857
Tilmeldt: 02 nov 2018
Lokalitet: Brabrand

Re: SNYDT, og så alligevel ikke :-)

Indlægaf KenRas » ons 15. feb 2023 18:38

Fensten skrev:Jeg lærte KenRas at kende på næsten samme måde. Det var noget med en Era pladespiller, før vi begge blev aktive på Vintage hi-fi.

Det har jeg aldrig fortrudt :)

Mvh Fensten

Tak Jan, og i lige måde :cool1:
Marantz, Sansui, Akai, Pioneer, Nikko, Thorens, Lenco, Beovox, Inertia, Era, SME med mere...
Brugeravatar
KenRas
 
Indlæg: 1222
Tilmeldt: 09 jan 2019
Geografisk sted: Nær Holbæk
Lokalitet: Søstrup


Tilbage til Grammofoner



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 154 gæster