PS audio PS300

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

PS audio PS300

Indlægaf his067 » tirs 21. apr 2020 10:07

Foranlediget af tråden om ren 50Hz lysnet, kom jeg i tanke om, at jeg ude i skuret, hvor jeg opbevarer havarerede projekter, har en PS Audio PS300 https://www.psaudio.com/wp-content/uploads/2011/11/P3001.pdf.

Jeg købte den for fire-fem år siden i håb om at kunne få den renoveret og så bruge den som hastighedskontrol på min TD124. Sælger sagde, den var defekt, men hvor defekt den var, var jeg ikke forberedt på: Et af printene er simpelthen smeltet!
PS Audio reparerer ikke længere S300 og de har hverken reservedele eller diagram (til fuskere som mig) til den. Så Jeg tænker nu, før det iøvrigt fantastisk solide cassis bliver kørt i storskrald (herovre vil det nok tage et par uger før storskrald åbner igen :roll:), ville jeg se/høre, om der er nogen, der tør binde an med at reparere sådan en?

Hvis der er nogen der tør, skal jeg nok lægge nogle flere billeder op!
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3828
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Tilbage til Andet vintage-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster