Tandberg TR-2055 paneler

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

Tandberg TR-2055 paneler

Indlægaf Storken » man 11. mar 2013 19:26

Hej på siden!

Jeg ligger inde med en Tandberg TR 2055, som jeg er rigtig glad og tilfreds med. Dog er sidepaneler - og muligvis også toppladen uoriginale. Sidepanelerne er nogle stålplader, der har fået en omgang sort maling så de matcher toppen. Jeg mistænker toppen for at være uoriginal, eller i hvert fald modificeret, da der på undersiden af pladen er limet 4 metalstænger (hvor en af dem er et bor til en boremaskine, hurra for kreativiteten! ;) ). Stængerne går ind i et par huller på sidepanelerne, og på den måde sidder de sammen.

Så jeg ville egentlig høre om der var nogen, der tilfældigvis skulle ligge inde med top og sider til sådan en fætter? Om de lige er fra en 2055'er, gør ikke så meget, for den har, så vidt jeg ved, samme størrelse som 2075'eren. Det behøver heller nødvendigvis at være den sorte udgave!
Det kunne også være at der lå en, der var helt død et sted, for så er jeg også villig til at overtage den. :)

/Simon
- Simon

Primær: Tandberg TR-2075, Lenco L75 m. Ortofon AS-212, Ortofon MC 30 Super, Ortofon T-5, Tandberg TCD 330, Tandberg Studio Monitors
Brugeravatar
Storken
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 11 mar 2013
Geografisk sted: Fyn
Lokalitet: 5000, Odense C

Re: Tandberg TR-2055 paneler

Indlægaf Nillerviborg » man 11. mar 2013 22:44

HaHaaaaa... - Jeg har da en 2055 og en 2045 i near mint - Hvis du vil have billeder og mål af dem til kopiering???
>>> ADVARSEL - BRANCHEMEDLEM <<< https://www.facebook.com/s2v.dk

Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!

If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!
Nillerviborg
Branchemedlem
 
Indlæg: 598
Tilmeldt: 16 maj 2011
Geografisk sted: Rødding v. Viborg

Re: Tandberg TR-2055 paneler

Indlægaf Storken » man 11. mar 2013 23:57

Det ville faktisk heller ikke være helt skidt! Det var nemlig min plan, hvis der ikke lige var nogen, der bare lå og samlede støv. ;)
- Simon

Primær: Tandberg TR-2075, Lenco L75 m. Ortofon AS-212, Ortofon MC 30 Super, Ortofon T-5, Tandberg TCD 330, Tandberg Studio Monitors
Brugeravatar
Storken
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 11 mar 2013
Geografisk sted: Fyn
Lokalitet: 5000, Odense C


Tilbage til Andet vintage-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster