Hej igen :-)
Jeg håber det er iorden at jeg laver en ny tråd omhandlende reparationen af min "Sølvsegl"
Først vil jeg sige at jeg interessere mig meget for elektronik, men mestre kun strøm til husbehov og en smule fra min mekaniker uddannelse, det vil sige at jeg kan lodde og i mange tilfælde selv kan udskifte komponenter, jeg er dårlig i teorien om strøm og fejlfinding.
jeg interessere mig også meget for lyd og musik og har et lille hjemmestudie, hvor jeg indimellem hamre lidt i mit keyboard og laver det man kalder for små Beats, men det foregår jo mest via computer.
min ide med denne radio er at den skal helst virke, og så skal kassen shines op og det hele skulle gerne ende som et entremøbel,
nå til sagen :-)
Som sagt i tidligere tråd
Min sølvsegl brummer kun når den er tændt og jeg kan forstå på jer at det er nogle kondensatorer der skal skiftes.
jeg vil om lidt ligge de billeder op som jeg har taget af selve radiodelen efter at jeg har taget den ud af kassen.
så nu HÅBER jeg at der er nogle af jer der ud fra billederne kan fortælle mig hvilke af komponenterne det er??
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.
På forhånd tak og tak for medlemskabet af dette fine forum :-)
Mvh. Dan