Vintage nybegynder

Vis os dit grej

Vintage nybegynder

Indlægaf kennlh » tors 10. okt 2013 17:14

En af de ting jeg synes er fedt ved HiFi er naturligvis musikken, det er musikken der driver det hele for mig! Glæden ved musik og følelserne der følger med! Det ses meget tydeligt på min musiksamling, der spænder over mange kunstnere og genre, lige fra Haydn’s klassiske værker til Metallica og danske legender som Savage Rose og Caroline Henderson.

Jeg er efterhånden ved a være i mål med mit setup i stuen (ved godt jeg lyver overfor mig selv her, for i mål kommer man vel i virkeligheden aldrig?) men om ikke andet så er jeg i hvert fald ved at være ret godt tilfreds med lyden i stuen og ønsker ikke umiddelbart at kaste flere penge i det projekt for nu.

Det eftergav i virkeligheden en mindre udfordring, nemlig at jeg kom til at savne den anden sjove og underholdende ting, der for mig er fedt ved HiFi verdenen, nemlig ”jagten” på ”det nye” og optimeringen af systemet.

Dette kombineret med tanken ”hvor meget vellyd kan man egentlig få, for mindst mulige kroner?” Gav mig jo pludselig nogle spændende muligheder… Jeg gik i gang med at søge rundt på nettet, og blev i virkeligheden en smule fascineret af Vintage HiFI. Efter noget tid, med tanker frem og tilbage, bestemte jeg mig for at jeg ville have mig et ”Hygge vintage-setup” til mit kontor!

Jagten gik ind…

foto-1.jpg

foto-2.jpg

foto-3.jpg

foto-5.jpg

foto-6.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
kennlh
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 10 okt 2013
Lokalitet: Randers

Re: Vintage nybegynder

Indlægaf Ehapa » tors 10. okt 2013 17:22

:cool1: , flotte sager
Ehapa
 
Indlæg: 874
Tilmeldt: 26 maj 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Vintage nybegynder

Indlægaf spuncut » tors 10. okt 2013 21:58

Hej kennlh
Velkommen til :OLO:
Fede billeder :cool1:
Kan man kigge forbi og få taget nogle billeder af en gammel forstærker hvis den sådan skal sælges lidt til en god pris ? :Skor:
MVH spuncut
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Brugeravatar
spuncut
 
Indlæg: 3602
Tilmeldt: 30 dec 2012
Lokalitet: Lolland Nordvest

Re: Vintage nybegynder

Indlægaf kennlh » tors 10. okt 2013 22:02

Ja selvfølgelig da, du velkommen..:)
kennlh
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 10 okt 2013
Lokalitet: Randers

Re: Vintage nybegynder

Indlægaf 2-mas » fre 11. okt 2013 02:07

Spædende og dejlig verden, du er kommet ind i. Velkommen til ;)
Synes højttalerne ligner Snell J..
Brugeravatar
2-mas
 
Indlæg: 615
Tilmeldt: 27 okt 2011
Geografisk sted: Aalborg
Lokalitet: Aalborg

Re: Vintage nybegynder

Indlægaf kennlh » lør 12. okt 2013 10:04

Tak :)

Det er også et sæt Snell J2
kennlh
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 10 okt 2013
Lokalitet: Randers


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 109 gæster