Mit stue setup som det står nu

Vis os dit grej

Mit stue setup som det står nu

Indlægaf beodude » søn 22. nov 2015 23:12

Nr 1 : Pioneer SA-8500 mk1, Pioneer PD-30-S, Scanspeak Hatra nu med tara labs kabler indvendig og skrueterminal bagpå. B&O Beovision LX-2800, Panasonic DVD-RV20 Og Pioneer rack. Det primære til film og musik.

Nr 2 : Philips RH 702, Philips GA 208 og Philips 22 RH 422/61 R højtalere. Bruges sammen med pc, som er langt fra vintage :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
beodude
 

Re: Mit stue setup som det står nu

Indlægaf Elway » man 23. nov 2015 20:46

Det der med at lave en hylde ovenpå højttalerne, er da lige til højrebenet. Fri for at bore og så sætter konen ikke så nemt højttalerne ud til storskrald :-)

Jeg er ved at lave en arbejdsplads i min kælder - så jeg vil genbruge det princip. Lige et par gummidutter imellem så det ikke bevæger sig og laver ridser - så er den i vinkel :-)
Brugeravatar
Elway
 
Indlæg: 753
Tilmeldt: 06 nov 2010
Geografisk sted: Strandkantsdanmark - Nordjylland
Lokalitet: Aalborg

Re: Mit stue setup som det står nu

Indlægaf beodude » tirs 24. nov 2015 14:23

Jeg har kun sat hylden ovenpå højtalerne fordi Hylden ikke vil blive hængende med receiveren på. De 6mm rawplugs er åbenbart lige små nok til et hul lavet med 6mm bor, og 8mm rawplugs kan ikke komme i uden at bore hullerne mere op.
Men skal have nogle bedre bor at lave huller med. Dem jeg har nu, er vist ikke så gode. Har mursten i væggene.
beodude
 

Re: Mit stue setup som det står nu

Indlægaf møffe » tirs 24. nov 2015 22:51

Og et rigtigt fjernsyn, så er vi da i hvertfald to af slagsen.

møffe
møffe
 

Re: Mit stue setup som det står nu

Indlægaf beodude » tirs 24. nov 2015 22:58

Ja tv er godt. Har ikke noget imod fladskærme. Men lyden i dem er forfærdelige. Og jeg har ikke noget at bruge hd-ready eller hd noget større og hdmi smart osv til. Skal kun bruge min almindelige dvd afspiller til at se film med. Og der er sådan et gammelt tv helt perfekt. Og de færreste ville overveje at, stikke af med det. på grund af vægten alene :)
Har ikke engang dvd´en koblet til anlægget, da lyden fra tv´et faktisk er god nok i forvejen.
beodude
 

Re: Mit stue setup som det står nu

Indlægaf møffe » ons 25. nov 2015 00:37

Ditto her, dog med et gammelt Philips Matchline-CLASSIC... (den i trækabinet & monster-sub i bagklædningen)

DVBT-boxen kører fint med de licens betalte DR kanaler. Jeg kan sagtens falde i søvn til DR-K.

møffe
møffe
 

Re: Mit stue setup som det står nu

Indlægaf beodude » ons 25. nov 2015 16:24

Jeg har ikke nogen boks koblet til. Ser aldrig tv. Bruger udelukkende tv´et til film. Kan ikke engang se tv uden en boks ved siden af. Da her hvor jeg bor, har man tvungen bredbånd nord tv-pakke. Og de har sat en router/modem op til den slags, og der er jo ikke antennestik i.
beodude
 


Tilbage til Bruger-galleri



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster