Another one bites the dust

Fundamentet for vores passion

Another one bites the dust

Indlægaf his067 » man 26. dec 2016 01:19

Denne gang er det så George Michael: http://www.bbc.co.uk/news/uk-38432862
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, Ortofon SPU Royal N, (Jubilee) og en masse andre pickupper, NLE17/CT102, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør
 
Indlæg: 3817
Tilmeldt: 09 aug 2010
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Re: Another one bites the dust

Indlægaf Fredmarantz » man 26. dec 2016 01:40

ja - det er sørgeligt. Det er lige før, at det er ved at blive dagligdag. Synd - også med George Michael. Jeg har nu aldrig været den helt store fan af ham, men synge rent, det kunne han. -

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Another one bites the dust

Indlægaf Captain Phoenix » man 26. dec 2016 09:29

Åh nej - det er som om 2016 bare bliver ved med at tage store musikere fra os.
Holder det dog ikke op...

Jeg sætter stor stor pris på George Michael's musik.
Både de ubekymrede og dansable albums fra Wham!-tiden - og navnlig hans solo-albums, hvor hans personlige kampe, tab og lykkestunder ligger lige under overfladen.

Har du ikke fået fat i dén del af hans musik endnu, vil jeg anbefale "Older" - har hørt den 1000 gangs og elsker den stadig - samt at dykke lidt ned i GM's personlige historie.
Det er dybere og bedre end den rene pop han mestrede som kun få andre - og som mange måske (kun) forbinder ham med!
RIP George Michael.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2577
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Another one bites the dust

Indlægaf HrAndersen » man 26. dec 2016 12:32

Captain Phoenix skrev:Jeg sætter stor stor pris på George Michael's musik.
Både de ubekymrede og dansable albums fra Wham!-tiden - og navnlig hans solo-albums, hvor hans personlige kampe, tab og lykkestunder ligger lige under overfladen.


Meget enig ....... og lidt overrasket.
Jeg; der som skabs-George-Michael-Fan, gik i den tro at "popdrenge" ikke var comme il faut på et site som Vintagehifi ;)

Han var nemlig en fantasisk sanger og kunstner i topklasse, der kunne havde drevet det meget længere, hvis omstændighederne havde været til det.

RIP
Mvh
Michael


Jeg går primært efter udseende . . . det indvendige skal vi nok få styr på.
HrAndersen
 
Indlæg: 860
Tilmeldt: 01 jun 2011
Geografisk sted: 2200
Lokalitet: København

Re: Another one bites the dust

Indlægaf B&O Vintage » man 26. dec 2016 12:36

Ja, det er ufatteligt trist i en alt for tidlig alder. Han var fantastisk som Live performer og jeg havde en spinkelt håb om at kom forbi igen så man kunne få den eksalterende oplevelse endnu en gang. Sådan blev det ikke. Døden er så uretfærdig. Tak for fantastiske oplevelser.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj


Tilbage til Musikken



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster