Vintage Træf 2019 Billeder fra dagen

Ideer til aktiviteter, udflugter, hvad sker der, hvem kommer o.l.

Vintage Træf 2019 Billeder fra dagen

Indlægaf Cabasse 311 » søn 17. mar 2019 20:20

lidt billeder fra Vintage Træf i Svendborg :)
det var en helt igennem hyggelig dag med omkring 200 gæster fordelt over hele dagen fra 10 - 15
der blev rigtigt snakket og lyttet på de forskellige setup :cool1:

især de gamle hjemmebyggede magnastat højttaler og Coral havde en del interesse og da de små Rega Ela spillede var der også stor opmærksomhed fra både gæster og deltagere for de forbavser virkelig når de kommer på en strømstærk forstærker :OLO:

jeg har flere billeder men da der er begrænsning på antal af billeder må i nøjes med dem her


vi er klar igen til næste år og der skal nok komme info så snart vi er klar :thumbsup:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
Cabasse 311
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 13 jun 2015
Lokalitet: Svendborg

Re: Vintage Træf 2019 Billeder fra dagen

Indlægaf Fredmarantz » søn 17. mar 2019 21:45

Hej Cabasse 311!

Tak for en række fine billeder fra træffet i Svendborg! :thumbsup:

Du oplyser, at der er begrænsning på billedantal til upload her - men i virkeligheden er det nok mere informationsmængden, den er gal med.
Dine billeder fylder, så vidt jeg kan se, 2-3Mb pr. styk - nogle endda over, hvilket er voldsomt dyrt at hoste for forummet her og derfor bliver du begrænset. Derfor bedes du venligst tage billederne ud igen og "resize" dem til væsentligt mindre og sætte dem på igen. Så vil du i øvrigt kunne uploade betragteligt flere billeder.

Sig til, hvis du skal bruge hjælp til dette :-)

Edit: kl. 23.35: Nå - nu har jeg gjort det - altså reduceret billedstørrelser til det, som vi helst vil have her på forummet. Hvis du gør det hver gang (resizer), så kan du uploade mange flere billeder uden at blive mødt så tidligt af "muren". Du kan bare uploade resten af billederne nu, hvis du vil - og husker Resizing.

Vh
freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Vintage Træf 2019 Billeder fra dagen

Indlægaf Cabasse 311 » man 18. mar 2019 16:50

Hej Freddy

tak for hjælpen jeg var vist træt igår så var ikke online igen efter de var lagt op
men der havde også været fuld knald på i et par dage :)
jeg skal huske det til næste gang så gør jeg billederne mindre inden de bliver lagt op

mvh Henrik
Brugeravatar
Cabasse 311
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 13 jun 2015
Lokalitet: Svendborg


Tilbage til Træf/Events



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster