Lille ny til samlingen

Spaghetti sektionen

Lille ny til samlingen

Indlægaf dela » tors 24. sep 2015 17:55

IMG_1993 res.jpg

IMG_1999 res.jpg

IMG_1993 res.jpg


Nu er jeg normalt til Nagraer, men denne her kunne jeg ikke stå for, især når jeg oven i købet får den foræret: En Uher 4200 Report Monitor. En sød lille maskine, som jeg normalt vil se på med venlig, men afmålt interesse, hvis det ikke var for den kendsgerning, at denne her er stor set ubrugt. Den tidligere ejer vandt den ved en konkurrence på den lokalradio, han arbejdede på, og siden har den ikke kørt. Så på trods af dens alder (ca. 30-35 år) har den kørt ca. 20 min. Så den er stort set ubrugt, og den medfølgende taske er også fuldstændigt ny at se på...

Så nu skal jeg have fundet et bånd og teste den med; der er lidt af hvert at tage af i samlingen... Indtil videre ser det lovende ud; alt kører som det det skal.

Og hvis jeg skulle komme i tvivl om noget betjeningsmæssigt, er der jo altid manualen. Som, lidt pudsigt, er henvendt til kvindelige brugere. Jeg er positiv og tager det som venligt og høfligt ment...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
dela
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 21 jan 2013
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Lille ny til samlingen

Indlægaf B&O Vintage » tors 24. sep 2015 19:17

Dejlig lille nips. Tillykke.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Brugeravatar
B&O Vintage
Dobbelt profil, udelukket fra forummet
 
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 25 feb 2014
Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj

Re: Lille ny til samlingen

Indlægaf HrAndersen » tors 24. sep 2015 19:55

Som jeg husker det, er din samling af Nagra også noget nær komplet, så du må vel igang med noget nyt. ;)
Jeg har undgået Spolebåndoptagere. Selv om det er en hemmelig forelskelse og altid har fascineret mig. De er for store, tunge og besværlige at skjule for resten af familien.
Men måske de små her kan være vejen frem, lækre og fyldt med effektive detaljer.
Tillykke med den lille ny.
Mvh
Michael


Jeg går primært efter udseende . . . det indvendige skal vi nok få styr på.
HrAndersen
 
Indlæg: 861
Tilmeldt: 01 jun 2011
Geografisk sted: 2200
Lokalitet: København

Re: Lille ny til samlingen

Indlægaf Jan » tors 24. sep 2015 22:02

Fin lille maskine, til en fin pris. :Thumpsup:

Jeg har også en svaghed for spolebåndoptagere, jeg prøver at begrænse det, men har da stadig 5 stk. (det har været meget værre ;) )
Jan
 
Indlæg: 226
Tilmeldt: 22 maj 2011
Lokalitet: Kbh

Re: Lille ny til samlingen

Indlægaf Strandvaskeren » fre 25. sep 2015 22:39

Fin maskine og jeg elsker bare det tyske der, det bli'r bare ikke mere høfligt og højtragende..
Hygge..
Thomas
Brugeravatar
Strandvaskeren
 
Indlæg: 361
Tilmeldt: 10 feb 2012
Lokalitet: Hedehusene


Tilbage til Spole/kassette optager



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster