Mens de øvrige vintagehifi-træf-arrangører dvs. ronkedorerne (Captain Phoenix og X-Ray) og Hackenberg og Bjerager en af dagene mødes på skolen, hvor træffet skal holdes lørdag den 5. marts 2016, og begynder at regne ud, hvordan det hele skal afvikles sådan praktisk set (hvor mange rum har vi at gøre godt med? hvor kan man overnatte? hvad med mad? hvad kommer det til at koste? skal man have hjemmesko på og kan godt glemme alt om at flashe sine nye sneaks den dag? et) har jeg udråbt mig selv til førsteindpisker ifm. træffet.
Derfor denne første tråd.
I årenes løb har vi hørt mange mægtige setups på vintagetræffene. Ingen nævnt, ingen glemt (det skulle da lige være min guddommelige domkirkebaffler som overraskede mange og som jeg stadig høre folk tale om rundt til private vintagehifimøder).
Denne gang skal der sættes en 3-4 fantastiske setups i det officielle program.
Kodeordene for sådanne vintagehifisetups kunne være unikke, komplette, tidstypiske. anderledes, sjældne, originale, ukendte eller hvad ved jeg. Det væsentlige er, at de præsenterede setups fortæller en god historie på en eller anden måde. Og at den der præsenterer setupsene brænder for at fortælle om dem.
Spørgsmålet i denne tråd (en anden tråd som følger giver plads til at man selv kan byde ind med et setup, som man gerne vil præsentere for andre vintagehifier); hvad kunne du tænke dig at høre på træffet? .
Inden du farer ud og skriver "Jeg vil altså vildt gerne høre et Setton-setup", er det nok en god idé at tjekke de tidligere års træfprogrammer, hvor du så vil se, at sådan et mægtigt setup, blev præsenteret sidste år.
Støder du på noget, som var på programmet et af de første år, hvor de fleste vintagehifi-tosser her endnu ikke havde fundet "hjem" til vintagehifi.dk (eller så var det ikke oprettet endnu), og som du brænder for at høre, så meld ud alligevel; det kan f.eks. være, jeg kan overtales til at tage de guddommelige domkirkebaffer med igen.
Pjat til side.
Det er ikke mig, der bestemmer, hvilke 3-4 setups, der skal indgå i det officielle program. Det gør et programudvalg, som de ovennævnte arrangører nedsætter ifm. deres møde på skolen nu snarest.
Og husk så også, at ud over det officielle program bliver der (mindst) ét rum med "fri leg", hvor alle kan tage med lige hvad de har lyst til. Ting der skal vises frem. Ting der skal spilles på. Ting der skal sælges. Det er ikke småting, der været præsenteret der hen over årene.
Det bliver godt.
PQR