Tilmelding til vintagetræf 2017

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf Struktør » fre 13. jan 2017 22:36

Hmm... Kage.... Mad.... Og nu special øl, sammen med godt musik... Jeg har aldrig været med før, men nu går jeg "all in"... Glæder mig.
Så må vi se om jeg kan supplere med "vintage grej" som man kunne tænke sig at lægge øre til...?

Mvh
Birger
Brugeravatar
Struktør
 
Indlæg: 417
Tilmeldt: 27 dec 2013
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Thyregod

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf Captain Phoenix » fre 13. jan 2017 22:46

Struktør skrev:Hmm... Kage.... Mad.... Og nu special øl, sammen med godt musik... Jeg har aldrig været med før, men nu går jeg "all in"... Glæder mig.
Så må vi se om jeg kan supplere med "vintage grej" som man kunne tænke sig at lægge øre til...?

Mvh
Birger

Fedt Stukør/Birger, du skal være velkommen.
Ja - der er gode muligheder for at det hele går op i en højere enhed i løbet af træffet :p
Du er velkomme til at tage grej med, som du synes vi andre skal høre.
Der vil være et ret stort lokale ("Fri leg"), hvor man opstiller sit eget grej og kan spille på/demonstrere for/diskutere med andre om dette. Så tage du bare noget med - billederne fra tidligere træf kan give en idé om hvordan det ser ud/foregår: viewforum.php?f=656

FriLeg2014.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf zaptor » lør 14. jan 2017 09:04

Tilmeldt. Tjek
Betalt. Tjek
Klar. Tjek
zaptor
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 01 aug 2016
Lokalitet: tommerup

Antal værelser - snart fyldt op

Indlægaf Captain Phoenix » lør 14. jan 2017 11:21

Det er herligt med den store interesse og tilmeldings-iver til træffet.
Navnlig er der rigtig mange, som bliver og overnatter, så det bliver sikkert sjovt til et stykke ud på aftenen/natten ;)

Der er 23 (enkelt)værelser til rådighed på Hald (af disse kan 5 stk. bruges som dobbelt-værelse).
Status lørdag d. 14/1 kl. 10:00 er, at der er tilmeldt 23 overnattende deltagere.
Af disse deler (mindst) 2 værelse ligesom og Hald-bestyrer (pqrannes) sikkert overnatter i sin faste seng på stedet :p

Det betyder at der i skrivende stund kun er 2 ledige senge/overnatningsmuligheder, så:

Hvis du vil sikre dig overnatning, er det med at være hurtig på tasterne. "Først til mølle"-princippet gælder (herefter laver vi venteliste hvis der kommer afbud o.l.).

Hvis du allerede har tilmeldt dig med overnatning og ønsker at dele værelse med en anden (og dette er aftalt mellem jer), så send mig en PB med jeres brugernavne. Det vil jo frigøre værelser til flere overnattende - og I får en 50'er i prisnedslag hver (altså 300,- i stedet for 350,- pr. person).

Det bliver stort :OLO:
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Antal værelser - snart fyldt op

Indlægaf Tonni » lør 14. jan 2017 14:13

Captain Phoenix skrev:Det betyder at der i skrivende stund kun er 2 ledige senge/overnatningsmuligheder, så:

Hmm. Jeg har så sat mig på den ene overnatningsplads.
Så. One to go... ;)

Forresten. Det siges jeg snorker. Men er det ikke afskrækkende, deler jeg da gerne et værelse. Forudsat det IKKE er seng... :Skor:
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni
 
Indlæg: 4796
Tilmeldt: 20 apr 2010
Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Tilmeldings-status

Indlægaf Captain Phoenix » søn 15. jan 2017 21:10

Lige en kort status (søndag d. 15. januar kl. 20:10):

    40 deltagere tilmeldt ud af de max. 50 vi kan være, så der er altså stadig plads til 10 mere.
    Kom frisk!

    22 af de 23 værelser er belagt, så der er ét enkeltværelser tilbage.
    Herefter bliver der mulighed for overnatning, hvis nogen rykker sammen i dobbeltværelse (efter gensidig aftale) ligesom vi opretter en venteliste (hvis der kommer afbud).
Her når weekenden er slut, tager vi fat på programlægningen ud fra de mange input, der er kommet (tak for dem). Nogle af jer vil sikkert blive kontaktet om at medbringe grej og præsentere set-up (vi sender PB).

Når det hele er faldet mere på plads, kommer der nyt om, hvad der er på programmet.
Men husk: Det er mindst lige så vigtigt at møde de andre brugere og at lytte/diskutere/se + røre det grej, der medbringes til "Fri-leg"-rummet, så hold jer ikke tilbage hér.

Fra køkkenchefen forlyder det, at der planlægges med Pulled Pork. Det har været en succes før... :p
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Ikke flere værelser på træffet (søndag 15/1 23:30)

Indlægaf Captain Phoenix » man 16. jan 2017 00:31

Så er alle værelser på Hald belagt og der er desværre ikke plads til flere overnattende deltagere.

Hvis du ønsker at deltage med overnatning - og kender én der allerede er tilmeldt m. overnatning - kan I aftale at dele værelse. Der er stadig 3 af værelserne, som kan benyttes som dobbeltværelser.

Der er fortsat mulighed for at deltage inkl. middag og aftenprogram (altså bare ikke med overnatning) - max. deltagerantal er 50 (p.t. 40 tilmeldte).
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf møffe » tors 19. jan 2017 18:13

Strandvaskeren skrev:Jeg er frisk på en omgang "spændende øl til deling" udfra det sædvanlige koncept:

1) Du indkøber/brygger/fremskaffer nogle øller du enten kender og ved er spændende eller måske bare synes ser spændende ud.
2) Du medbringer disse øller til træffet og placerer dem på det dertil indrettede "Spændende øller bord"
3) I løbet af dagen/aftenen hjælper du dig selv til noget spændende øl fra bordet, ikke nødvendigvis dem du selv havde med, i et antal der matcher nogenlunde det antal spændende øl du selv medbragte til ølbordet.

Kort sagt noget der minder om en kombination af put and take fiskning og konebytteri, også kaldet dansk campingferie når den er bedst.. :lol:


-et væsentligt argument for deltagelse.
møffe's spøgelse....
Brugeravatar
møffe
Udelukket fra forummet
 
Indlæg: 306
Tilmeldt: 09 dec 2016
Geografisk sted: I udkanten af Danmark
Lokalitet: Nysted

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf Struktør » tors 19. jan 2017 19:46

møffe skrev:
Strandvaskeren skrev:Jeg er frisk på en omgang "spændende øl til deling" udfra det sædvanlige koncept:

1) Du indkøber/brygger/fremskaffer nogle øller du enten kender og ved er spændende eller måske bare synes ser spændende ud.
2) Du medbringer disse øller til træffet og placerer dem på det dertil indrettede "Spændende øller bord"
3) I løbet af dagen/aftenen hjælper du dig selv til noget spændende øl fra bordet, ikke nødvendigvis dem du selv havde med, i et antal der matcher nogenlunde det antal spændende øl du selv medbragte til ølbordet.

Kort sagt noget der minder om en kombination af put and take fiskning og konebytteri, også kaldet dansk campingferie når den er bedst.. :lol:


-et væsentligt argument for deltagelse.


Den er jeg med på... Skal se om min tidligere "lokale øl-pusher" har noget fristende... Ellers må jeg ty til Brugsen i Sabro, Wintercoat :thumbsup:

Mvh
Birger
Brugeravatar
Struktør
 
Indlæg: 417
Tilmeldt: 27 dec 2013
Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Thyregod

Re: Ikke flere værelser på træffet (søndag 15/1 23:30)

Indlægaf Helikon » fre 20. jan 2017 00:54

Captain Phoenix skrev:Så er alle værelser på Hald belagt og der er desværre ikke plads til flere overnattende deltagere.

Hvis du ønsker at deltage med overnatning - og kender én der allerede er tilmeldt m. overnatning - kan I aftale at dele værelse. Der er stadig 3 af værelserne, som kan benyttes som dobbeltværelser.

Der er fortsat mulighed for at deltage inkl. middag og aftenprogram (altså bare ikke med overnatning) - max. deltagerantal er 50 (p.t. 40 tilmeldte).


Jeg har tilmeldt en gæst, så jeg vil gerne have et af de 3 dobbeltværelser hvis der stadig er et ledigt.

mvh Niels
Mvh Niels
Brugeravatar
Helikon
 
Indlæg: 1094
Tilmeldt: 03 mar 2011
Lokalitet: Randers

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf møffe » fre 20. jan 2017 09:39

så er vi også tilmeldt. [beer2]
møffe's spøgelse....
Brugeravatar
møffe
Udelukket fra forummet
 
Indlæg: 306
Tilmeldt: 09 dec 2016
Geografisk sted: I udkanten af Danmark
Lokalitet: Nysted

Re: Ikke flere værelser på træffet (søndag 15/1 23:30)

Indlægaf Captain Phoenix » fre 20. jan 2017 09:49

Helikon skrev:
Captain Phoenix skrev:Så er alle værelser på Hald belagt og der er desværre ikke plads til flere overnattende deltagere.

Hvis du ønsker at deltage med overnatning - og kender én der allerede er tilmeldt m. overnatning - kan I aftale at dele værelse. Der er stadig 3 af værelserne, som kan benyttes som dobbeltværelser.

Der er fortsat mulighed for at deltage inkl. middag og aftenprogram (altså bare ikke med overnatning) - max. deltagerantal er 50 (p.t. 40 tilmeldte).


Jeg har tilmeldt en gæst, så jeg vil gerne have et af de 3 dobbeltværelser hvis der stadig er et ledigt.

mvh Niels

Det er det stadig Niels - gider du have ulejlighed med at skrive det under kommentar-feltet på Doodle-linket at "Helikon og Helikon gæst deler værelse". Jeg er p.t. en smule usikker på hvem der (mere) deler værelse - så hjælp er velkommen. Tak.
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf High Sky » fre 20. jan 2017 09:55

Så har sendt penge og Doodlet

High sky
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 11 jul 2011
Lokalitet: Middelfart

Status - fredag 20/1 kl. 16

Indlægaf Captain Phoenix » fre 20. jan 2017 17:28

Her på kanten af week-end'en kommer lige en status på tilmeldings-situationen:

Vi er nu 45 tilmeldte deltagere - det vil sige, at der kun er 5 ledige pladser tilbage.
Alle værelser er booket mht overnatning, med man kan stadig tilmelde sig inkl. middag (og hænge på herefter - blot uden overnatningsmulighed).

Hvis nogle af jer, der allerede er tilmeldt i enkeltværelse, ønsker at overnatte i sammen dobbeltværelse, så giv gerne besked her - samt i kommentar-feltet på Doodle-siden. Prisen reduceres til 300,-/deltager i dobbeltværelse, så der er en lille besparelse at hente :p

Arrangørerne er i gang med at sammensætte programpunkter ud fra de indmeldte idéer/ønsker - nærmere kommer.

Som sagt - det bliver stort og hyggeligt og ... :OLO:
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
Hjernekassen på P1 om hifi
Brugeravatar
Captain Phoenix
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 07 jun 2010
Geografisk sted: København
Lokalitet: 2500 Valby

Re: Tilmelding til vintagetræf 2017

Indlægaf MAJ » lør 21. jan 2017 19:22

Jeg kommer, sammen med sønnike :p

Edit: Nu er der både Doodlet og betalt.
Vh Poul

les realisations de
L’AUDIOPHILE
MAJ
Tidligere P. M. Hedegaard
 
Indlæg: 255
Tilmeldt: 06 nov 2015
Geografisk sted: Thy
Lokalitet: Hassing

ForegåendeNæste

Tilbage til Vintagehifi træf 2017



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster