Tak for et fantastisk træf ;)

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf bqvick » søn 4. mar 2018 21:47

Tak for en spændende og super dejlig dag med hyggelige mennesker ....tak til dem der Arrangerede træffet ,og til dem der “slæbte grej med “ til demoerne . :thumbsup:
Senest rettet af bqvick søn 4. mar 2018 22:09, rettet i alt 1 gang.
bqvick
 
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13 dec 2010
Lokalitet: Århus

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf Sorenki » søn 4. mar 2018 22:00

Også tak for et fantastisk træf herfra :cool1:
Det er altid dejligt at gense de mennesker man kender, og har hygget sig med så mange gange før og møde nye ansigter og bekendtskaber.
Og så var Trente mølle en fin ramme for en dejlig dag og aften.
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...

http://auditur.dk
Accuphase 50 års Jubilæum: https://auditur.dk/accuphase-the-very-early-history/
Brugeravatar
Sorenki
Tidligere Santashooter
 
Indlæg: 2045
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Frederiksberg

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf highfive » søn 4. mar 2018 22:15

Många tack till arrangörerna! Fantastisk miljö! God mat! Tack till alla som jag mötte på träffen. Jag förstår danska rätt OK, men ibland blir de danska dialekterna lite svåra för mig!
-Jag kommer gärna tillbaka!

Hälsningar Björn från Göteborg :Sverige:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Lenco L75, Harman Kardon Award Series A300 och Tandberg i Lowther Acousta kabinetter.

Billede
Senest rettet af highfive søn 4. mar 2018 23:29, rettet i alt 1 gang.
Technics 205C-IIS / Ortofon MC20 -- Technics SL-1700 MK 2 -- Mürbeck Munin MC Pre Amplifier/Mürbeck Ymer Power Supply -- U66 CONTROL-AMPLIFIER C-2 -- Nakamichi 620 Effekttrin -- IMF TLS80 + MICROMEGA DUO.CD.3.1 -- MICROMEGA DUO.PRO.2 DAC -- Nakamichi 430 Tuner
Brugeravatar
highfive
 
Indlæg: 313
Tilmeldt: 28 jan 2015
Geografisk sted: Göteborg, Sverige
Lokalitet: Göteborg

Re:Tak for et fantastisk træf

Indlægaf No Quarter » søn 4. mar 2018 23:02

Tak for igår fra os to. Som sædvanlig en lyttemæssig oplevelse. Eneste bet for os der ikke kan lide jazz er at det ofte er det der bliver afspillet. Smag og behag er jo forskelligt, men ville elske at høre noget blues eller opera eller Vivaldis sommer på de store anlæg.

Igen: Tak!
Marantz 4400, Marantz CD-400B, Marantz 1060, Marantz 112, Marantz 5020, Marantz 6300, Marantz HD66(x4), JVC JL-F45 (sorry ;-))
Hobbygaragen: Marantz 2225
Havefester for teenagere: Marantz 1072
No Quarter
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: 18 feb 2013
Lokalitet: Jyllinge

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf spuncut » man 5. mar 2018 00:18

Tak for godt selskab til Björn fra Göteborg. Jeg håber at du har lyst til at tage turen en anden gang :Thumpsup:
MVH Henning
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Brugeravatar
spuncut
 
Indlæg: 3592
Tilmeldt: 30 dec 2012
Lokalitet: Lolland Nordvest

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf Fredmarantz » man 5. mar 2018 01:03

spuncut skrev:Tak for godt selskab til Björn fra Göteborg. Jeg håber at du har lyst til at tage turen en anden gang :Thumpsup:
MVH Henning


Jeg synes også, at det var mere end godt gået at nappe en tur på jeg ved ikke hvor mange timer med bus og så videre - fra Göteborg og ned i det dybe smukke Sydfyn. (Det er vel egentlig kun Frederik (his067) - som kan "overmatche" den - med en tur med en flok Radford røramps + Quad ESL63 bragt fra Aberdeen...til Hald ( og tilbage igen).

Og det var skønt, at du var med, Björn - og sjovt :-)

Håber virkelig, at vi ses til andre træf i fremtiden :-)

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf Fredmarantz » man 5. mar 2018 01:32

...og for at blive i trådens ånd - så var jeg også bare glad for at deltage igen. Det er sådan lidt half''n'half med, hvad jeg sætter mest pris på ved disse træf. I princippet skulle jeg vel bare sætte pris på at kunne se, høre, mærke og debattere det fede vintagehifi-gear,, som fremvises og lyttes til, men jeg synes simpelthen, at det er så fedt at møde mennesker, som jeg efterhånden har lært at kende - det er (uden at jeg skal gå helt over mine bredder) næsten som at møde gl. klassekammerater fra en svunden tid. Ikke at vi sammenlagt har været mange timer sammen - men man er vel på en måde også sammen ved al den skrivning om dette og hint på forummet. Endnu en god grund til at have et forum som vores.

Jeg takker personligt troika'en, som arrangerede (alle ved, hvem de er) - og ligeledes ferr31, som atter stillede sig til rådighed med både det praktiske og med at finde frem til dette dejlige sted i det sydfynske - at man så også er en flink fyr tæller vel også lidt - tak fra mig til jer alle :thumbsup:

Jeg havde også fine oplevelser i år - Skønt at se og høre den mægtige Accuphase P-400 strække sig lidt på de fine TAD-højttalere (Accuphasen omstillet til kl-A drift med en formentlig lifligt snurrende blæser) - spændende at kigge på John Iversons preamp-kreation (Electro Research) - samt at få en touché på historien om hans mystiske forsvinden - spooky! - mærkeligt at prøve at løfte på en CD-afspiller på ca. 25 kilo :shock:

KlausM's, som sædvanlig, totalt overbevisende og gribende måde at fortælle om sit medbragte udstyr på - det er altid en oplysende oplevelse - velforberedt - og vellydende (altså anlægget :lol: ).

Rimmers nærmest Kamikaze-agtige forberedelser til fremvisningen af det historiske Ortofon/Thorens-anlæg. Det var altså fedt, dels at kunne "a'e" det ene af de to prototypeeksemplarer (gennemgået og nænsomt restaureret af D.Duck) til KS591 og KS601 - samt opleve den noget nærmest overraskende flotte og autentiske lyd fra dette anlæg samt fra de Ortofon-bafler, som overlevede Rimmers kone og nu står sikkert hos "Jake/canadian". En del af restaureringen og det at få Thorens'en op at trille var jeg med til og det var superhyggeligt. Sej's fine TD124-plinth kom pludselig i spil - var det heldigt? - ja! - og olie-stuntet taler vel nærmest for sig selv...... :thumbsup:

Jeg kunne blive ved et stykke tid endnu - men vil blot nævne at det var et lækkert nørdemiljø, der herskede - og var opstillet i "fri leg"- territoriet. Det slår bare aldrig fejl.

Jeg kommer igen næste år!

Vh
Freddy
Fredmarantz
Redaktør
 
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 15 maj 2010
Lokalitet: Herning

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf evox » man 5. mar 2018 14:09

Også tak for et par dejlige dage herfra. Ren hygge - sammen med dejlige mennesker, hvad kan man forlange mere :Thumpsup:

vh evox
evox
 
Indlæg: 648
Tilmeldt: 10 feb 2012
Geografisk sted: Vestsjælland
Lokalitet: Gislinge

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf ferr31 » man 5. mar 2018 17:17

evox skrev:Også tak for et par dejlige dage herfra. Ren hygge - sammen med dejlige mennesker, hvad kan man forlange mere :Thumpsup:

vh evox

Et sæt Hafler :lol:
Mvh.
Nils
Brugeravatar
ferr31
 
Indlæg: 957
Tilmeldt: 09 jan 2011
Geografisk sted: Østfyn
Lokalitet: Nyborg

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf evox » man 5. mar 2018 17:18

:thumbsup:
evox
 
Indlæg: 648
Tilmeldt: 10 feb 2012
Geografisk sted: Vestsjælland
Lokalitet: Gislinge

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf pulsedriver » man 5. mar 2018 18:22

Jeg takker også for et meget hyggeligt træf, med mange spændende ting og sager, og gode lytte oplevelser.
Om end det slider noget på rygstykkerne at slæbe rundt med det tunge stads.
Jeg er klar igen næste gang, dog uden demo setup.

Og tak for olie, Rimmer, det var en pæn gestus, og dit Ortofon setup var bare fedt med masser af historie.

Tror jeg har fundet det helt rette forum til at udleve mine interesser offentligt.

Ville gerne at vi får styr på fri leg reglerne, da jeg hælder til både Hificlassic og Bobtillyoudrop ideer om hvad det er.

Mvh Jacob
Sansui C-B 2301 -- Onkyo Scepter 500 gør det selv -- En Vogue Quasar med Triplanar arm - -- Lidt DIY rør stumper -- Sati Taj Mahal 6C33 rør forstærker
pulsedriver
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 02 maj 2012
Geografisk sted: Fyn
Lokalitet: Nyborg

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf Louis » man 5. mar 2018 20:19

pulsedriver skrev:Jeg takker også for et meget hyggeligt træf, med mange spændende ting og sager, og gode lytte oplevelser.
Om end det slider noget på rygstykkerne at slæbe rundt med det tunge stads.
Jeg er klar igen næste gang, dog uden demo setup.

Og tak for olie, Rimmer, det var en pæn gestus, og dit Ortofon setup var bare fedt med masser af historie.

Tror jeg har fundet det helt rette forum til at udleve mine interesser offentligt.

Ville gerne at vi får styr på fri leg reglerne, da jeg hælder til både Hificlassic og Bobtillyoudrop ideer om hvad det er.

Mvh Jacob


Det var superspændende at høre din historie og især de Pioneer exclusive! Det ser man i hvert fald ikke hver dag!
Venligst Louis
Brugeravatar
Louis
 
Indlæg: 2743
Tilmeldt: 19 apr 2010
Lokalitet: Hørning

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf Dan63 » man 5. mar 2018 21:33

Hej.

Jeg siger bestemt også mange tak for et super træf! :Thumpsup:

Jeg er frisk på at komme igen næste år!

Mvh Dan
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
Dan63
 
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24 jun 2012
Lokalitet: Brøndby Strand

Re: Tak for et fantastisk træf ;)

Indlægaf pqrannes » man 5. mar 2018 22:33

Tak for et superdejligt træf.

Først og fremmest tak til NIls, som stod bag den nærmest perfekte praktiske afvikling af træffet.

Jeg så godt at andre også hjalp med det praktiske; tak til dem også.

Tak til Captain Phoenix for quizzen, som var meget bedre end dens rygte (startet af mig selv) og for doodlen og øvrig support til Nils.

Tak til de tre (ingen nævnt, ingen glemt) der stillede op med meget forskellige setups og fortalte om dem.

Tak til alle, som kom og var med og gjorde det til et godt træf.

En særlig tak til Bjørn, som kom helt fra broderlandet for at møde os alle sammen.

Det eneste, der ærgrer mig (lidt), er at jeg ikke var mere frisk (diagnose: post-influenzal hoste) så jeg kunne have dykket ordentligt ned i den 7 års Cubanske Mulata rom, som Spuncut havde med - vores lokale Aldi fører den sgu ikke. Øv.

PQR
Med 14 hyldemeter vinylplader og masse af vintagehifigrej pakket ned i kasser.
Brugeravatar
pqrannes
 
Indlæg: 2903
Tilmeldt: 12 apr 2010
Geografisk sted: 8800 Viborg
Lokalitet: Midtjylland

Foregående

Tilbage til Vintagehifi træf 2018



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster