No Quarter skrev:En lille købsannonce til træffet, hvis nogen har noget stående:
-Mit nye 250M2 værksted med Marantz 2225 mangler 2 højttalere der rigtigt kan klare det store rum
-En tapedeck, mærke ligegyldigt
-CD spiller, mærke ligegyldigt
Alle dele skal dog være i den billige ende, for værkstedet er ikke opvarmet/affugtet, og selvom min Marantz 2225 foreløbig har klaret over 10 år, så er jeg klar over disse ting ikke holder evigt i dette miljø
KlausM skrev:Jeg har følgende effekter, jeg kan tage med til Hald, såfremt der er interesse for dem, alle i virksom stand, med mindre andet er anført:
Pioneer Pladespiller PL A205/A45, fungerer fint manuelt, men automatikken driller lidt, pænt låg uden dybe ridser. Sælges uden pick-up. Pris: 500 kr
Helikon skrev:Hej
Jeg er igang med en større oprydning og har flere ting der måske har interesse og som kan tages med til træf
- Beovox M 100, filler skal have nye kanter, disk. skal vist
have nye membraner.
- 2 stk. Netstabiliseringstrafoer, dæmper
spændingssving/transienter, vejer vel ca. 50 kg / stk.
Tænker skrotpris
- Quad esl 63 til renovering, med et sæt ekstra små print
- Sugden A51 power, C51 pre, R 21 radio. Virkede sidst
- Audioanalyse B 90, virker
- ITT TL250 Compact og ITT stereo 5501 m. båndopt.
Virkede da jeg købte det.
Der kommer sikkert mere til
- en tysk rørtester med hulkort til emmisions test, det er det der reelt fortæller om der er noget tilbage i røret.
Helikon skrev:Hej
Jeg er igang med en større oprydning og har flere ting der måske har interesse og som kan tages med til træf
- Quad esl 63 til renovering, med et sæt ekstra små print
his067 skrev:Jeg medtager fire MC200 Concorde Til Salg (og et Shure pickup mikroskop til at inspicere dem med før salg) og en Dr Thomas kraftforstærker fra Musical Fidelity (min egen Dr. Thomas fik aldrig lejlighed til at høre den og er nu på vej til Australien...)
Tilbage til Vintagehifi træf 2023
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst