I tilfælde af ændringer, vil der øverst i dette opslag blive lavet en “EDIT” note. Lige under denne linje…..
EDIT1 - 7 marts: (opslaget afspejler nu at zyzomus er udtrådt at styregruppen og at Captain Phoenix/Claus er indtrådt)
Men først - læs det hele grundigt, så vi undgår misforståelser og unødigt arbejde…..
TID OG STED
- Afholdes lørdag d. 25. maj 2024 med start kl. 12:00.
- Sluttidspunktet og pris afhænger af hvilken "pakke", du tilmelder dig (se nedenfor).
- Træffet finder sted på: Søndersted Forsamlingshus, Sønderstedvej 36, 4340 Tølløse
PROGRAM
Programmet er under udarbejdelse – det færdige program kommer i dette underforum senere. Vi tør dog godt røbe, at det underliggende tema er: “Shootout”....!
Strukturen er:
-3 præsentationer i den store sal
- Et ”fri-leg”-område, hvor man kan opstille medbragte apparater/anlæg og hvor der vil være køb/salg/bytte af grej, reservedele, LP’er, CD’er mv. Alle er velkomne til at medbringe effekter til dette, men pladsen er begrænset, så overvej mængde og vis hensyn ved opstilling.
- Vintagehifi-quiz – denne gang med musikken som omdrejningspunkt
Der vil ikke blive afholdt workshops. Dels af pladshensyn, dels et aktivt fravalg foretaget af styregruppen.
Herudover bliver der god tid til hyggesnak, diskussioner og samvær. Styregruppen vil opstille et “lounge-anlæg” til aftentimerne.
PRIS OG DELTAGELSE
Man kan vælge én af følgende tre ”pakker”:
Pakke 1 - Dag-pakken - 175kr
Lørdag kl. 12:00 – 18:00 inkl. kaffe/te og 3 stk øl/vand.
Pakke 2 - Dinner-pakken - 325kr
Lørdag kl. 12:00 – 00:00.
Som pakke 1 +
a) yderligere 3 stk øl/vand
b) ½ flaske vin
c) aftensmad
Pakke 3 - Hele balladen-pakken - 375kr
Lørdag kl. 12:00 – søndag kl 10.00.
Som pakke 2 +
a) overnatning: enten på gulvet i stor sal eller eget medbragt telt
(du skal selv medbringe alt “soveudstyr”, madras osv)
b) morgenmad
Pakkerne er som de er. Man kan f.eks. ikke fravælge drikkevarer i en pakke og få reduceret pris, fordi man selv medbringer egne drikkevarer. Det er man dog naturligvis velkommen til - at medbringe egne og/eller supplerende drikkevarer - men man betaler for pakkerne som de er. Også selv om man muligvis ikke udnytter hele rammen ift tid, drikkevarer osv.
TILMELDING OG BETALING
Der er et max deltagerantal på 50 og dette kan ikke fraviges.
Heri er reserveret 3 pladser til styregruppen (Captain Phoenix/Claus, KenRas/Kenneth og Elway/Morten). Der vil også være et mindre antal pladser reserveret til udvalgte af dem, der efter aftale tager “kerne”-grej med til præsentationerne - disse bliver i så fald kontaktet direkte af styregruppen. I anerkendelse af den store indsats af den tidligere styregruppe, vil der i år også være reserveret plads til hhv Peter Q Rannes og Captain Phoenix i det omfang de vil/kan deltage. De forud-reserverede deltagere betaler samme pakkepris som alle andre.
For at kunne deltage skal du gøre 2 ting:
1. Tilmelding
Tilmeld dig med hvilken ”pakke” du ønsker på det tilmeldings-link, der publiceres lige her på dette sted i dette opslag - mandag d. 26 februar kl. 20.00:
https://forms.gle/xmXkQGfBXZ7pskkg7
Når linket er her, er der åbent for tilmelding. Vi har valgt på denne måde at “for”-annoncere tidspunktet for publicering af tilmeldings-linket, så alle har en chance for at være klar til tilmelding.
Tilmeldingen foregår via Google Forms (doodle er ikke længere velegnet) og resultaterne samles op i et google-regneark. Du kan se listen over tilmeldte her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1c5yfXP3H39B8hVgHY_aWYZ4IvyL3GXd4h4nAJz_0fgY/edit?usp=sharing
Man kan også se listen, når man har indsendt sin tilmelding (der vises et link efter udfyldt formular).
2. Betaling
Plads 1-50:
Hvis du er nummer 1-50 på tilmeldingslisten: så betal det korrekte beløb for den valgte pakke på:
- Enten MobilePay (22445696 - “Morten de Melo Lyng”)
- Eller bankoverførsel
Hurtigst muligt - og inden 2. April.
Hvis man vil bruge bankoverførsel, så skriv venligst en PB til Elway som så oplyser kontonummeret (vi vil ikke have kontonummer ude på disse halv-offentlige sider, så det foregår altså via PB, eller SMS til MobilePay nummeret)
Husk at skrive dit forum-brugernavn og rigtige navn (fx “Elway/Morten Lyng”) både ved tilmelding (linket) og i beskedfeltet ved betaling (uanset om du bruger MobilePay eller bankoverførsel).
Hvis du tilmelder en ikke-bruger, så skriv: ”[Dit brugernavn] gæst”. Lav en selvstændig tilmelding for hver deltager.
Venteliste:
Hvis du er på plads 51 eller derover på tilmeldingslisten, skal du ikke betale, men er på venteliste ift evt afbud.
Tilmeldingen er først gældende, når man har gjort både punkt 1 og 2 ovenfor – og foregår kun ad denne vej. Tilmeldingen er også betinget af, at den foretages inden 2. april og at den derefter bliver individuelt bekræftet af Elway/Morten fra styregruppen. Først da, er man sikker på sin plads. Tilmeldingen er bindende. Dvs at hvis man bliver forhindret, vil der ikke blive refunderet noget, men man er velkommen til på eget initiativ at sælge sin plads videre (se “venteliste” længere oppe i dette punkt).
Hvis der er særlige forhold, der skal tages hensyn til (vegetarmad, allergi o.l.), så notér det i kommentarfeltet nederst på tilmeldingsformularen.
ANDRE INFORMATIONER
Man er desuden meget velkommen til at medbringe hjemmebag til eftermiddagskaffen – det har der været tradition for ved tidligere træf. Der kommer en “kage-tråd” i dette underforum umiddelbart før eller efter tilmeldingsfristen.
Har du spørgsmål ift lige netop din tilmelding, så overvej lige at skrive en PB til Elway i stedet for i denne tråd.
Vi håber at se rigtig mange til et spændende og hyggeligt træf!
hilsen
KenRas, Captain Phoenix, Elway