2-mas skrev:ENIG hificlassic. Hul igennem, meget dynamiske og man bliver draget ind i musikken.
Jeg får lyst til at lytte og super godt underholdt. De er måske knap så hifi korrekte, men det gør ikke mig noget overhovedet
bqvick skrev:2-mas skrev:ENIG hificlassic. Hul igennem, meget dynamiske og man bliver draget ind i musikken.
Jeg får lyst til at lytte og super godt underholdt. De er måske knap så hifi korrekte, men det gør ikke mig noget overhovedet
Nu,ved jeg ikke helt hvad du mener med hifi 2mas ...men det jeg hørte hos dig i dag ,er absolut hifi i top klasse De spiller formidabelt godt ...med ekstrem stram og afgrundsdyb bas ,kontant og med et ordentlig punch ,men hvor alle detaljer er på plads....mellemtonen er fyldig transparent og med myader af detaljer, ekstremt velopløst ..og det samme kunne jeg sige om diskanten .Musikken præsenteres på en fortrinlig og storslået måde ,indenfor alle musikgenre ....,musikken så og sige ...fylder rummet ud i hver en krog og så svinger det bare ,så man bliver rigtig glad i låget....oplevelsen sidder både i krop og sjæl efter dagens lytning ...bestemt højtalere der ikke så`dan lige går i glemmebogen ,Mange tak 2mas for lytning .Desværre kan jeg ikke bidrage med oplysninger vedr.dine højtalerne...men kun stærkt anbefale dem ,hvis nogen skulle være så heldige at støde på sådan et sæt Beyma. Vh.Benny
lillebror skrev:Peter Falborg var min gode ven. Han døde desværre alt for tidligt.
Højtalerne er lavet og samlet på et lille snedkerværksted i Præstbro (9330). Højtalerne blev ofte testet på en kæmpereceiver fra Pioneer (1980-ikke årstallet, men modellen)
Peters store problem var, at han solgte tingene alt for billigt
lillebror skrev:Hej Thomas
Jens Posselt kom der. Ole, var det ham fra Frh. med båndhøjttalerne? Jeg mener, at han døde i 90, altså Peter. Han snakkede om, at godt kunne tænke sig at komme til VM i fodbold, men det nåede han ikke.
Han var noget af det mest uegoistiske, man kunne tænke. Altid hjælpsom, hvis man havde problemer. Jeg lærte ham at kende i 77 og abonnerede på et tidspunkt på 2stk KEF t27 på næsten mdl. basis. Indtil Peter hjalp mig med filteret.
Jeg bor lidt uden for Aalborg, men vil gerne gense de gamle lækre Beyma'er en dag.
vh Søren
2-mas skrev:lillebror skrev:Hej Thomas
Jens Posselt kom der. Ole, var det ham fra Frh. med båndhøjttalerne? Jeg mener, at han døde i 90, altså Peter. Han snakkede om, at godt kunne tænke sig at komme til VM i fodbold, men det nåede han ikke.
Han var noget af det mest uegoistiske, man kunne tænke. Altid hjælpsom, hvis man havde problemer. Jeg lærte ham at kende i 77 og abonnerede på et tidspunkt på 2stk KEF t27 på næsten mdl. basis. Indtil Peter hjalp mig med filteret.
Jeg bor lidt uden for Aalborg, men vil gerne gense de gamle lækre Beyma'er en dag.
vh Søren
Har lige hentet ht også med t-27. 4 stk...pr.side hihi
Louis skrev:2-mas skrev:lillebror skrev:Hej Thomas
vh Søren
Har lige hentet ht også med t-27. 4 stk...pr.side hihi
Måske noget Arena
lillebror skrev:Det er der sikkert. Men næppe helt identisk mht træsort.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster