Captain Phoenix skrev:Udgaven der snurrer er den MEGET vellydende version fra Blue Note Classic Vinyl Series, som kom i december.
Den ansvarlige for vellyden er Kevin Gray, som står for masteringen og som laver et super arbejde med alt (som ALT), hvad han har med at gøre. Hold øje med ham!
Jeg snuppede vist det sidste eksemplar her i byen (landet?), men den fås via Discogs. Og jeg tror at Blue Note vender tilbage med flere (det er ihvertfald ikke en "limited" serie).
KenRas skrev:Dejlig skive... Og tillykke med de 70, Karl
Mvh Kenneth
Captain Phoenix skrev:Tillykke med den runde dag og de velopdragne børn
Kan du evt. beskrive forskellen på den Abbey Road vi alle kender og så den (delvis) remixede Anniversary Edition, du har fået?
KenRas skrev:
DSOTM
Inspireret af dette indlæg fra pqrannes: viewtopic.php?f=585&p=127478#p127478 , så flyver helikoptere, ure og andre spændende lyde nu på kryds og tværs i musikrummet. Den kan noget, den QS synthsesizer i Sansui’en
Captain Phoenix skrev:Men her på The Sidewinder er han fuld af liv og musikalsk energi.
Udgaven der snurrer er den MEGET vellydende version fra Blue Note Classic Vinyl Series, som kom i december.
Den ansvarlige for vellyden er Kevin Gray, som står for masteringen og som laver et super arbejde med alt (som ALT), hvad han har med at gøre. Hold øje med ham!
Jeg snuppede vist det sidste eksemplar her i byen (landet?), men den fås via Discogs. Og jeg tror at Blue Note vender tilbage med flere (det er i hvertfald ikke en "limited" serie).
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster