Må jeg invitere og betale for en gæst? Jeg kender en vintageven der gerne vil deltage.
Venlig hilsen
Thomas
Rumpenissen skrev:Må jeg invitere og betale for en gæst? Jeg kender en vintageven der gerne vil deltage.
Venlig hilsen
Thomas
zyzomus skrev:Principielt er dette træf kun for medlemmer som så har første prioritet - dvs. ingen adgang for gæster fra min side.
Det vil dog være muligt at komme med som gæst, hvis der viser sig at være ledige pladser senere.
Kommer der en venteliste, kræver det formentlig en revision af budgettet.
MVH Zoubeir
zyzomus skrev:Principielt er dette træf kun for medlemmer som så har første prioritet - dvs. ingen adgang for gæster fra min side.
Det vil dog være muligt at komme med som gæst, hvis der viser sig at være ledige pladser senere.
MVH Zoubeir
Fredmarantz skrev:Jeg tror, at jeg har meldt mig til 2 gange - nemlig hhv. den 22.02 samt 04.03? - kan I evt. slette den ene?. Jeg har betalt for "Hele balladen" - pakken. Jeg tror, at jeg har meldt mig til 2 gange, for at være helt sikker på, at jeg kom med :-)
Vh
Freddy
MVH Zoubeir
Rumpenissen skrev:Må jeg invitere og betale for en gæst? Jeg kender en vintageven der gerne vil deltage.
Venlig hilsen
Thomas
Tilbage til Vintagehifi træf 2024
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster