Det er ved at blive en rigtig tudetråd det her, men altså, to Bentz PU'er - rystende læsning! En anden PU der døde: Da jeg i sin tid fik Regaen, nakkede katten PU'en næsten med det samme. Jeg havde lagt mærke til at pelsdyret bare sad der på hylden, katten var helt væk i den der dims der bevægede sig en lille bitte smule og sagde lyde. Lige pludselig wack! Så fik den sådan én på hatten at den fløjtede hen af skiven og det lød naturligvis som hele møget eksploderede. Heldigvis var den ikke så dyr - møgdyr!
Ortofon VMS 20 E MK II, den kan vel snildt være 25 år gammel? Der fulgte faktisk en FF 15 XE MkII med Hitahci'en, en PU der kosmetisk ser ud som ny. Der er næsten ikke tegn på støv i nålefanerillen eller andet snavs der kunne indikere at den er brugt noget videre. Desværre lyder den ikke helt vidunderligt, jeg tror simpelthen at den er blevet småstiv i ophænget, den kan dog spille. Men mon ikke VMS 20'eren har en fair chance for at være blevet lidt stiv i det også? Tror ikke jeg tør binde an med det, men rigtig meget tak for tilbuddet.
Derimod har jeg haft stor fornøjelse af at genlæse Solvin og de andres tråd om Shure M97 og Jico-nåle. Og så var det jeg prøvede at kikke efter Jico til M75'eren, så kunne jeg måske købe et hus af dig? Men jeg syntes ikke lige jeg kan finde en Jico til den model, er det bare mig?
Hvordan har du dog iøvrigt fået fat i så mange af dem? Passer sådan én overhovedet i en s-arm der er sådan lidt lettere i det? Grado'en der sang så sødt i Pioneer'en skrattede og knaldede nemlig træls, blot der var det mindste snavs når den sad på Hitachi'en...
Håber mit ordfræs giver lidt mening
Edit: Hej Gottschalck. Hvad kan du anbefale? Jeg har faktisk været ret glad for en Pickering en gang
Double edit: Skal sådan én ikke have kulfiberkost på? Det havde min da...