Nogle gang er jeg bare heldig! Se hvad jeg fandt i andelsboligforeningens elektronik skrald:
Kan I hjælpe mig med at identificere den?
Fredmarantz skrev:hmmm....den har nok aldrig været tiltænkt en makker, så det vil da passe fint med at den fik lov at trille i et mono setup. Det ligger i mit hoved lige til højrebenet.
Så er der netop det med autenciteten. Man skal være varsom med at prøve at bestemme over andres ting og dette heller ikke en undtagelse, men jeg ville lade den restaurere på den mest sparsomme og hysteriske måde, jeg kunne - nemlig ved at fastslå, hvilke komponenter, der nødvendigvis var nødt til at blive udskiftet af sikkerhedsmæssige grunde og af grunde, der hidrører apparatets sundhed. De komponenter jeg ville vælge som erstatninger, skulle så være så tæt på de gamle, som måtte lade livet, som muligt - monteres på samme måde osv. indmaden og måden, den er monteret på, er jo et billede af K&Z-monteringen a la ca. 1950. Jeg vilel fx ikke skifte stik ud - og skulle jeg finde rør, så skulle det være rør af andre aftapning, som dem, der sidder i ....
Den er fed - flot og netop, som en anden skriver, et stykke dansk industrihistorie
Vh
Freddy
Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster