Så fandt jeg en Nikko NR-1415 som har stået på min ønskeliste i mange år , husker tydeligt da' jeg
som teenager stod og savlede over den sidst i 70'erne hos Audioscan i Esbjerg , men dengang var det
en uopnåelig drøm , for den kostede jo omkring 5.600,- og det var mange penge når man kun tjente
500,- mrd. som Buddreng hos den lokale købmand

hos Audioscan i Esbjerg.
Desværre er den ikke i mint tilstand endda et stykke fra , men håber med tiden at den kan blive derhen
ad , den har nogle skavanker såsom en af de store lytter lækker , en anden lyt ser ud som om den lækker
og et sted på printet ser det lidt sort ud , har set at de store lytter vist kan købes hos Mouser til en over
kommelig pris , nu ville det jo være en fordel at man var radiomekaniker eller noget der lignede

jeg kan godt bruge en loddekoble mm. og kan sikkert godt skifte de lytter som (jeg) kan se er færdige
men så stopper min kunnen nok også desværre , så indstilling af Bias mm. må der en professionel til

Ville det være dumt af mig af selv begynde at skifte de ting jeg kan se er galt ? da' det jo nok ville blive dyrt
at få professionelle til at ordne alt og så få dem der har mere forstand end jeg til at starte den op og indstille
Bias mm. ? er der nogle her der vil komme med et forsigtigt gæt på hvad det vil koste at få den op og køre
hvis der ikke er mere i vejen end det jeg beskriver ? og er der evt. nogle her der måske ville tage opgaven til
en god pris ?

Bramming som er god til B&O og ældre udstyr men kan ikke huske hans navn , er der nogen der kende ham ?
Mvh. Flemming