Jeg er ude i lidt af et kamikaze-projekt med en L85V, og efter mange aftener, mange forskellige typer angreb, og meget kaffe, håber jeg en radio-kyndig kan hjælpe med lidt assistance over fjernsupport

Baggrund:
For at gøre en kor thistorie lang, så købte jeg den for nogle år siden som defekt, af en hobby-radiomand der ikke orkede projektet mere. Den ene kanal var helt brændt af (læs: fysisk brand og smeltede komponenter). Udgangstransistorer i denne kanal var døde også.
Jeg indkøbte et større læs nyerer komponenter som erstatninger og gik igang med at rekonstruerer boardet med hjælp fra Audiokarma og satte On-semi udgangstransistorer i begge kanaler.
Den spillede derefter i et par år med en original udgang og en ny udgang.
Jeg overvejede så at skille mig af med den, og i den forbindelse tænkte jeg at ajourfører det originale print, med samme komponenter som det "nye" så den var "lige ny" for en eventuel ny køber - men jeg må have fucket et eller andet op, for den ville ikke slå ind i relæet, hverken med den "ny-byggede kanal" eller den der virkede før....Pis altså!
Nuvel, den fik lov til at pynte på en hylde i mit kælderrum, indtil jeg for et par uger siden besluttede at nu skal den altså spille igen. Jeg har siden haft lidt dårlig samvittighed over at "ødelægge" en kanal der faktisk virkede og målte perfekt, så jeg har flottet mig og indkøbt NOSTransistorer baseret på servicemanualen, (Som btw har en SC815 på listen hvor det skal være en SA915... ikke uvæsentligt!...
(Luxman for helvede! - i de få sider i har i jeres manual, så kan i det mindste læse lidt korrektur!
Nåh, efter flere afteners slid og slæb er jeg nu der hvor jeg har 2 boards, med nye komponenter, men det ene er sku lidt svært at få ned i Bias og DC-spændingen er også for høj.
Rent akustisk lyder den ene kanal væsentligt højere end den anden, begge lyder umiddelbart rene, men jeg har ikke turdet spille med Udgangstransistorer i længere tid, inden den måler pænere.
Jeg tror en af mine transitorer har en fejl - men det kan selvfølgelig også være et omkringliggende komponenter.
Jeg har taget nogle målinger på begge boards af alle transistorers ben (Pånær udgangstransistorer - målinger er lavet uden disse monteret), såvel som DC og Bias, men jeg kan ikke helt greje "hvad det betyder" Jeg håber derfor en derude kan pege og sige "Der Søren, Det er den!".
Mange tak allerede!