Hejsa!
Feeedd receiver - en af de bedste fra den generation (late '77 -til start '80) - silver face series. Bemærk trafo!!
Den er heller ikke helt almindelig for at sige det mildt! - var ret dyr i sin tid.
Nå, men til det tekniske:
Jeg ville - på trods af de ret fine DC-målinger, se om ikke jeg kunne koble hhv. den ene udgang af - (checke relæ-klik) - og derefter den anden udgang af - (og checke relæ-klik igen) - hvis det stadig er langsomt eller strejkende, så ville jeg kigge på relæ-kredsen og evt. måle centrale komponeneter igennem der. (Evt. recappe relæboardet og powersuppl-boardet , gerne m. 105 graders versioner med ca. samme værdier).
Hvad siger voltage powersupply-boardet?? - er det i orden - eller??
Hvis den kan spille i begge sider, så er udgangene som helhed vel i orden - i orden nok til at klikke ind. Og hvis relæet sådan langsomt snigende er blevet mere og mere trægt, så tænker jeg på kontakterne i relæet (rense-rense) og på dårlige elektrolytter ét eller andet sted. - enten i relækreds eller powersuppl. board. På billedet ser det ud til at relæboard og powersupplyboardet er samlet i ét - og det ser ret crowded ud - måske er her et par heftige varmekilder, som kan slå lytter ud over få år.) Jeg ville afmontere udgangene og gå på jagt - de transistorer er værd at passe lidt på.
Håber det giver lidt mening.
obs: og når du nu er inde i den, så ved jeg af erfaring, at alle kontakter (trykknapperne) har RIGTIG godt af at blive tilset - de er notorisk ustabilitets-skabende.
Hvis du har fingrene - systematikken - roen og tålmodigheden til det, så er her en fantastisk motiverende og guidende tråd til at ordne disse trykknapper én gang for alle - tager kolossalt lang tid, men det lønner sig!
http://audiokarma.org/forums/showthread.php?t=266269Vh
Freddy