Tonni skrev:Et godt råd. - Lad lige de to dejlige Sansui'er spille op mod hinanden, og dine sanser. Det er ikke altid de største, og kraftigste, der lyder bedst..!
Og ellers tillykke med sagerne!!!
Tonni skrev:Et godt råd. - Lad lige de to dejlige Sansui'er spille op mod hinanden, og dine sanser. Det er ikke altid de største, og kraftigste, der lyder bedst..!
Og ellers tillykke med sagerne!!!
KlausM skrev:AU-11000A og AU-9900A (ikke AU-9900 og AU-11000) er efter min smag og mening det bedste integrerede Sansui har lavet. De har et gennemsigtigt og afslørende lydbillede (uden her at nå helt op på siden af AU-919 i gennemsigtighed), men med noget af de tidligere integrerede forstærkere's (AU-9500 og AU-999) varme i behold, og jeg synes min AU-11000A er mere klar i lyden på de finere detaljer end AU-20000, der er lidt mere til den uldne side (den har så andre kvaliteter).
Mvh Klaus
csso skrev:...I øvrigt Klaus (eller andre) - jeg har kørt med mere moderne forstærker i mange år, hvorfor jeg ikke har set klemmeterminaler længe.
Mine kabler er ligeledes nogle latterligt dyre, længde udmålt, fast termineret med banan stik / spader og hele dynen.
Nogen ideer til hvordan jeg kombinere disse ting?
Jeg vil helst ikke klippe i kablerne, da de så mister sin gensalgsværdi hvis jeg nu vil af med dem en dag
pqrannes skrev:csso skrev:...I øvrigt Klaus (eller andre) - jeg har kørt med mere moderne forstærker i mange år, hvorfor jeg ikke har set klemmeterminaler længe.
Mine kabler er ligeledes nogle latterligt dyre, længde udmålt, fast termineret med banan stik / spader og hele dynen.
Nogen ideer til hvordan jeg kombinere disse ting?
Jeg vil helst ikke klippe i kablerne, da de så mister sin gensalgsværdi hvis jeg nu vil af med dem en dag
Det må være sådan nogle her du skal have fat i:
f.eks. her: http://www.audiogear.com/cgi-bin/shoppe ... add=action
men sikkert også andre steder.
PQR
MDA skrev:Jeg har nogle liggenede som du kan købe.
Tror faktisk de er magen til dem på billedet (Håber jeg kan huske hvor de lagt)
Tilbage til Vintage transistor-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster