..Så fik jeg endelig tid til at sætte mig ved tasterne igen!
Jeg håber i alle havde en god påske, med alt hvad dertil hører
..Jeg synes at blive mere og mere imponeret over de spændene alternativer jeg læser mig frem til her på sitet!
Havde aldrig spekuleret i at Lego kunne bruges som byggemateriel, men efter at have læst beretningen må jeg da indrømme det lyder som en ganske fortræffelig løsning
Vil meget gerne betragte de sidste billeder Freddy..
Ehrm.. Med hensyn til min ellers ganske fine 2252'er..
Efter alle de sider det efterhånden er blevet til med netop denne model og Marantz generelt som emne, så håber jeg ikke du nu får aftenkaffen galt i halsen Freddy..
Jeg var jo egentlig i bund og grund tilfreds nok med mit eksemplar og nød bestemt dens selskab i stuen.
Der skete bare liige det at jeg faldt over en anden (eller andre) fin(e) ting jeg bare måtte eje! (ved ikke om det lyder bekendt for nogle af jer herinde? )
Kort fortalt indgik 2252'eren samt min pladespiller i en handel hvor jeg endte med at stille en Pioneer sx-1080 (tung sag!) samt et sæt Celestion DL-10 højttalere hjem i stuen..
Selvom 2252'eren var en fryd for øjet, lækkert og flot bygget, ..må jeg indrømme 1080'eren bestemt også tager sig godt ud her, -og sikken lyd og overskud!!
Både DL-10'erne samt Pioneer'en er i rigtig fin stand. dog er der gået en pære (den midterste, ud af de 3 der lyser panelet/skalaen op). Så det faktisk ikke engang med det samme, da det virkelig ikke så ud til der manglede lys. har fundet et rep. sæt på ebay der skulle passe spot on med de rigtige spec's til omkring 100,- inkl. 5 pærer med ledning til funktionslamperne. så regner med at skifte dem alle inden længe. ellers har jeg intet at sætte på den, alt virker!
Er ganske tilfreds med ombyttet og det er også mit indtryk det ikke er hver dag man støder på en af de større af Pioneer's SX modeller..
Der kommer lige lidt billeder.. (skal NOK få den støvet af)
/Michael