Der er måske ikke så mange der har erfaring med sådan en? Men det var faktisk også først da det gik op for mig, at det faktisk er en 7300k at google gav nogle resultater. Et sted stod der faktisk at den er sjælden.
http://audio-database.com/TechnicsPanasonic/amp/su-7300-e.htmlDet er jo ikke en videre voldsom forstærker, lige under 40 w, og der er ikke tale om top of the line. Men derfor kan den godt lyde lækkert i de rette omstændigheder. Jeg syntes selv at apparaterne fra midthalvfjerdserne, med børstet alu, blafrometre og den der fede fornemmelse i omskiftere og vippekontakter som japanske apparater havde, er ret fede. Så hvis prisen er god, forstærkeren står flot og i god teknisk stand - og hvis man syntes den er fed, såe...
Smid den sammen med en god pladespiller og passende højttaler fra dengang, find tuneren, måske kasettebånoptageren, og nyd et flot anlæg som man ikke kan få magen til længere. Den vil garanteret spille både bedre og længere end et af de der plastichelveder som har afløst hifianlægget i de fleste stuer.
Hvad den må koste? Efter min beskedne mening ikke alt for meget! Helt subjektivt, på den blå måske... tjae... 5-700 efter stand? Men efterset med forhandlergaranti lidt mere naturligvis. Men her må nogle af de hårde negle heller tage over