Ehapa skrev:Hey, jeg har et sæt s45-2, og vil gerne have en beomaster til et hyggesæt i kolonihaven, er der nogen her der kan anbefale en beomaster fra 60-70erne, kikker lidt på en 3000-2, (maks 800kr).
acj1980 skrev:hejsa.. vil du ikke hellere have en beomaster 4400 til 700kr? fejler intet? pæn og velholdt.. har nemlig selv brugt den ;-) Radioen suger alt til sig
Allan. A skrev:Jeg har en Beomaster 1001 med nye lyttere. Den spiller fantastisk, og er blevet gået igennem af min private B&O mand som laver ting for mig. Den er med hvid kant og står rimelig flot uden finer skader og er fuldt funktionel.
Captain Phoenix skrev:Allan. A skrev:Jeg har en Beomaster 1001 med nye lyttere. Den spiller fantastisk, og er blevet gået igennem af min private B&O mand som laver ting for mig. Den er med hvid kant og står rimelig flot uden finer skader og er fuldt funktionel.
Hvis det er noget, du har til salg, så husk at skrive prisen (som man skal i salgssektionen).
Allan. A skrev:Captain Phoenix skrev:Allan. A skrev:Jeg har en Beomaster 1001 med nye lyttere. Den spiller fantastisk, og er blevet gået igennem af min private B&O mand som laver ting for mig. Den er med hvid kant og står rimelig flot uden finer skader og er fuldt funktionel.
Hvis det er noget, du har til salg, så husk at skrive prisen (som man skal i salgssektionen).
Den er kun til salg hvis vedkommende er interesseret i den
Allan. A skrev:Og indlægget skal vel også oprettes som en købsannonce i købs-sektionen, hvis man ønsker at købe....?!
B&O Vintage skrev:Får man med stål lineal over fingrerne eller værre?![]()
Tilbage til Vintage transistor-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster