Har været så heldig, at finde en Pioneer SA-9900 lige inden Jul. Det var en dejlig julegave, at kunne give sig selv. Selvom jeg først og fremmest samler på Marantz, kunne jeg simpelthen ikke gå forbi sådan en super-Pioneer fra den gode tid(76-78). Det gav mindelser om dengang jeg købte sådan en sammen med den tilhørende tuner TX-9500 ny i original emballage i '76-'77. Det var hi-fi der ville noget, på den tid

Nå, - men der er lidt skår i glæden, - selvom jeg vidste det da jeg købte den: Den er desværre tavs på den ene kanal

Men op på hesten!! Rep er mulig, men alle 4 Toshiba trans. i den ene kanal er brændt af. Det jeg nu skal finde er følgende: 2 stk. 2SA679 og 2stk. 2SC1079 og alle 4 skal være Toshiba.
De kan let købes på ebay, men de går alle for at være fakes, så det er ikke vejen frem. Er der nogen af jer der evt. har sådan 4 liggende, ved hvor der ligger nogen eller ved i hvilke andre apparater de evt. sidder. Jeg ved de sidder i Pioneer SX-1010, men det er jo ikke lige sådan nogen man hugger op!!
Håber på lidt bistand. . . .
VH
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .