Sansui BA 2000

Om alt det, der på amerikansk hedder ”Solid State”

Sansui BA 2000

Indlægaf rosendal68 » lør 13. jun 2015 18:05

Hej har lige investeret i en CA / BA 2000 lösning köbe på E-bay.
Nu vokser träerne ikke ind i himmelen, pre ampen fungere egentligt som den skal men,
1) Effekt trinnet brummer / summer i ca. 5 sek i venstre side når det tändes
2) der opträder noget forvrängning i den nedre del af mellemtonen

Jeg er naturligvis gået i ködet på sälger men hvis der er noget enkelt så kan jeg jo lige så godt selv göre noget ved det. Nu er jeg ikke den store elektronik haj men et voltmeter og en loddekolbe kan jeg bruge. Så hvis der er gode råd så kom glad.

:cool1:
rosendal68
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13 jun 2015
Lokalitet: Roskilde

Re: Sansui BA 2000

Indlægaf kbekke » lør 13. jun 2015 18:23

Tillykke (?) med købet og godt at "se" dig igen.

Råd nummer 1: Overlad patienten til kvalificeret service fremfor selv at gå i gang. Det sæt fortjener at blive reppet ordentligt. Analogbo i Glostrup, Arnborgmanden i, netop, Arnborg og Niller i Viborg har alle et godt ry herinde. Transport af grej på tværs af landet plejer vi at hjælpe hinanden med.

Råd nummer 2: Undersøg hurtigst muligt dine muligheder med hensyn til reklamation overfor sælger i forhold til evt. at få refunderet en del af beløbet. Der er også en del ebay-hajer herinde, som sikkert kan reglerne i søvne.

Hvis du hellere selv vil gå i krig, så er der også masser af kvalificerede kræfter herinde, der kan hjælpe på distancen. De melder sig nok, når de ser overskriften :p vær forberedt på at de vil se billeder! 8)
Senest rettet af kbekke lør 13. jun 2015 22:25, rettet i alt 1 gang.
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle

Re: Sansui BA 2000

Indlægaf rosendal68 » lør 13. jun 2015 21:14

Tja Analogbo i Glostrup er jo lige om hjörnet og sälger han indviglet i en reperation på hans regning, så er der jo egentligt ikke så meget at betänke sig på. Analogbo hvordan finder jeg ham ? He he Analogbo på nettet med hjemme side genialt. Har talt med ham aflevere pasienten i morgen :o
rosendal68
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13 jun 2015
Lokalitet: Roskilde

Re: Sansui BA 2000

Indlægaf kbekke » lør 13. jun 2015 22:28

Jamen så er den jo i gode hænder lige om lidt :thumbsup: Du kan ligeså godt lade ham checke pre'en også nu du alligevel skal derind...
Ornithology
Brugeravatar
kbekke
 
Indlæg: 1345
Tilmeldt: 27 jul 2011
Lokalitet: Vejle


Tilbage til Vintage transistor-udstyr



Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster