K.: Høje fødder/sokler til kompakthøjttalere

Rosinen i pølseenden

K.: Høje fødder/sokler til kompakthøjttalere

Indlægaf NikonSP » fre 26. feb 2021 17:02

Hej alle i forum.

Er der nogen af jer, det har et sæt høje fødder/sokler til kompakthøjttalere stående, som I kan undvære, for så har jeg et sæt B&W 686 der savner noget at stå på.

Vh/
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP

Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning

Re: K.: Høje fødder/sokler til kompakthøjttalere

Indlægaf his067 » fre 26. feb 2021 19:41

Jeg har et par Target Stands 70 cm højde (og har så vidt jeg husker stadig indpakningen) Men som sædvanligt skal de jo sendes fra Skotland så måske bliver det for dyrt efter Brexit....
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør

Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Indlægaf NikonSP » fre 26. feb 2021 20:35

his067 skrev:Jeg har et par Target Stands 70 cm højde (og har så vidt jeg husker stadig indpakningen) Men som sædvanligt skal de jo sendes fra Skotland så måske bliver det for dyrt efter Brexit....

Jeg kan se, at Target Stands laver mange forskellige modeller, kan du huske hvad er det for en af dem?
Men lad os lige holde den mulighed i baghånden, selvom Brexit ikke gør tingene nemmere :(
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Brugeravatar
NikonSP

Geografisk sted: Jylland
Lokalitet: Herning

Indlægaf his067 » fre 26. feb 2021 21:37

Jeg tjekker i morgen (men de er temmeligt "bog-Standard")
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør

Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Tilbage til Højttalere