I den sammenhæng er jeg ved at se på delefiltrene og har følgende spørgsmål:

1) De 2 Mullard "tropical fish" caps - noget man bør skifte??
(Jeg skal alligevel have købt andre caps og erstatninger koster nok ikke mange basører) Hvad skal de i så fald erstattes med? (der er 2uF (2 x 1uF))
2) jeg regner med at købe nogle "mid-priced" MKP caps til erstatninger for de lytter der sidder der. Er visdommen ikke at bruge lidt mere af budgettet i diskant og måske mellemtonen - og så være lidt mere basis i bunden? Som man kan se sidder der 100uF i bunden. Noget af en udskrivning - måske endda nøjes med en lyt og ikke MKP cap?
3) Der sidder iøvrigt 4,7uF over diskanten i mine filtre - og ikke som angivet på diagram og foto, 5uF - hvad tænker I om det?
4) jeg tror iøvrigt at det er "god latin" at lade hver anden spole "stå op" - så de ikke inducerer hinanden - ihvertfald i den tunge ende af brættet - hvis jeg kan lirke den 1.7mh ud af limen, så kan den komme op at stå. Dem i diskant-enden har så små værdier at effekten af at gøre det (eller ikke gøre det) må være noget mindre.... de sidder dog "#€%"! fast...
5) jeg synes at annotationerne på fotoet ser lidt mærkelige ud ift modstandene. 47+22 - hvordan bliver det til 15?