JBL L100A Century

Rosinen i pølseenden

Re: JBL L100A Century

Indlægaf knv » tors 6. sep 2012 09:28

Kvalitetstid er det i hvert fald.

Skummet passer jo egentlig også udmærket til dem og den største udfordring er, at jeg ikke er klar over hvilken farve der skal bestilles, da jeg er i tvivl om, hvilken farve der sad der oprindeligt.

Jeg vil ikke sige, at jeg har fundet mig noget godt forstærkerværk at sætte foran dem. Min Marantz 1090 er nærmere resultatet af en stram økonomi, desperation og behovet for en udfordring. Den klarer jobbet udmærket, men jeg savner kontrol i bassen :|
Brugeravatar
knv

Indlægaf Bent Egholm » tors 6. sep 2012 14:44

Hej
Hvis det skal være en integreret Marantz, så gå på jagt efter en 1250. Masser af effekt og styr på bassen. Jeg bruger min 1250 i "computer set-uppet" hvor den spiller på et par Beovox 1702....Beovoxerne fordi de ikke tager så meget plads på arbejdsbordet, er smukke og var billige. Men lyden? Nå ja og det var så det, indtil Marantz'en gjorde sit indtog. Jeg troede ikke det var muligt at de små kasser kunne spille så flot og inspirerende....

Hilsen, Bent
Mørch GS-6/UP-4 Thorens TD124 Delphon GS-65TT Revox A77 Sony TC-765 Pioneer C90/M90 Philips CD-100 Rogers Ravensbourne Nakamichi 700 Maze 77/Richard Allen Audio Analogue og meget mere...
Brugeravatar
Bent Egholm
RIP

Geografisk sted: Holbæk

Indlægaf knv » man 10. sep 2012 09:55

Hej Bent

Jeg kender godt modellen og ja, det er en fin sag :D Men den er vist ikke så nem at opdrive? Jeg tror dog ikke min næste forstærker skal være en Marantz, da jeg oprindeligt havde set mig varm på en Pioneer.
Brugeravatar
knv

Foregående

Tilbage til Højttalere