Ses oftest i hvid. Eneste minus er at de er relativ sjældne i dk.

csso skrev:;) De 4 JBL som Ehapa nævner, er i min optik et rigtig godt bud på det som højttalerne retteligt skal bruges til. De kan jo så evt suppleres af en control SB-1 eller lignende til den dybe bund.
Da jeg i 90'erne var bartender på en café, forsøgte vi os også med hifi højttalere. Vores tese var at de var billigere end Pro grej, og derfor kunne spare os for nogle penge. Det blev faktisk en dyrere løsning, da vi efter ca 2 måneders brug, alligevel måtte ty til en Pro løsning. De mange forskellige brugere af anlægget, og den kontinuerlige, lad os kalde det højaktive brug, ødelagde højttalerene på rekordtid.
Nu er det ikke sikkert at det helt samme sker for jer, men det er da en risiko der er værd at overveje
Ehapa skrev:Jeg har 4stk JBL pro. Control 25 med ophæng til væg.
Enig - P30'erne er ikke egnede til det.sommer skrev:Jeg har lige haft en snak med ejerne idag, og med deres ord skal systemet "kunne klare nogen tæsk". Det kommer jo ikke bag på mig - det skal et bar-anlæg kunne - men jeg tror også, at det kræver sin højttaler. Musikken bliver alt fra indie-rock til pop og hiphop, så der må godt være lidt bund kan jeg fornemme. Her er P30 (som jeg jo er lidt lun på) nok ikke den rigtige, vel Captain?
bjerager skrev:Harald Nyborg vil jeg tro...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster