Opgradering fra Scandyna A25

Rosinen i pølseenden

Re: Opgradering fra Scandyna A25

Indlægaf henhlars » man 29. dec 2014 17:03

Det er sgu da helt fedt, dette her. :Thumpsup: :cool1:
Rigtig godt nytår til jer allesammen. :OLO:
Henrik
Marantz 2245, Thorens 166 II med Benz og SA AV 70 ht'er samt Cain CD incl. Audioquest kabler. Sudgen A48, A28II og andet, der ligger og.....
Brugeravatar
henhlars

Lokalitet: 2990 Nivå

Indlægaf bonne » man 29. dec 2014 20:49

pqrannes skrev:Til lykke med A-25 højttalerne. Når du finder ud af, at det er diskanten der er stået af, og du via A-25-tråde her eller på udenlandske fora finder ud af, hvilken type diskantenhed, der sidder i dine, kan jeg måske hjælpe. Sidst jeg kiggede efter, havde jeg en kassefuld et sted, og jeg giver gerne en bort.

PQR

Det er jo et tilbud, der er svært at sige nej tak til... (-;

Hører du hjemme omkring Kbh.?

Vh, Lars.
bonne

Lokalitet: Malmö

Indlægaf pqrannes » ons 31. dec 2014 00:00

bonne skrev:
pqrannes skrev:Til lykke med A-25 højttalerne. Når du finder ud af, at det er diskanten der er stået af, og du via A-25-tråde her eller på udenlandske fora finder ud af, hvilken type diskantenhed, der sidder i dine, kan jeg måske hjælpe. Sidst jeg kiggede efter, havde jeg en kassefuld et sted, og jeg giver gerne en bort.

PQR

Det er jo et tilbud, der er svært at sige nej tak til... (-;

Hører du hjemme omkring Kbh.?

Vh, Lars.

Jeg er - jf. data ude til venstre her - i midtjylland og altså et stykke vej fra Kbh. Men find ud af, hvad det er for en diskant du mangler (upload billeder eller data), så ser vi om ikke jeg finder ud af at sende (hvis du betaler portoen); ellers er Hackenberg i det nordsjællandske også klar med en diskant (jf. post ovenfor).

PQR
Bofa/B&O
Siemens/Klangfilm
Mono (og stereo)
Med mere.
Brugeravatar
pqrannes

Geografisk sted: 9240 Nibe
Lokalitet: Nibe

Foregående

Tilbage til Højttalere