Tonni skrev:Ja Audioscope har altid haft det jeg troede ville være "fantasipriser". Men de må jo åbenbart sælge alligevel...
Det er fantasipriser for almindelige danske skatteydere som os. Men for russiske samlere er det billigt/ligegyldige priser
Tonni skrev:Ja Audioscope har altid haft det jeg troede ville være "fantasipriser". Men de må jo åbenbart sælge alligevel...
rørglad skrev:Jeg havde fornøjelsen af at sælge AR fra N B Radio i Roskilde. Det blev et pænt antal AR 3 og efterfølgeren 11, som var vores bedste valgforslag til de klassisk interesserede. Afholdte engang en demo-aften, arrangeret af importøren, af de store drenge (på nogle store forstærkere!!), og det var præsis så imponerende, som det kunne forventes.
Men de førte ikke til salg af mere end et par stykker.
Om det var denne satsning, der knækkede AR, ved jeg ikke. Det var en meget innovativ virksomhed, som "opfandt" (udviklede) acustic suspension (trykkammer) - højttaleren og dome tweteren.
Trist at det sluttede så brat! Det var gode HT - og det medfødte som regel også et plussalg af en kraftig forstærker.
hificlassic skrev:Jeg går og overvejer sådan et sæt her http://hificollector.blogspot.dk/2012/1 ... ation.html
Har dog aldrig hørt hverken godt eller dårligt om sådan et sæt gigant AR
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster