Bygge kabinetter selv

Rosinen i pølseenden

Re: Bygge kabinetter selv

Indlægaf K_50 » lør 21. mar 2015 23:12

Hov.. Der er da vist forsvundet et par indlæg efter angrebet. Men det ser ud til, at jeg skal ud i noget afstivning og Bitumen. Det kan også blive en fin beskæftigelse at montere, hvis forårsvejret holder, og man kan arbejde udenfor.
Jeg overvejer dog stadig også at købe nogle andre, da der er kommet "hip hurra for skattefar, fordi han er så rar-penge", og tuneren i min receiver er noget så uduelig, så den alligevel skal skiftes - er der måske nogen, som kan sige noget om et sæt Coral CX-7 eller Pioneer HPM-40?

Jeg har så også erfaret, at den slatne porre fortager sig en smule, når bare man spiller højt nok. Det har bare ikke så tit været en mulighed, når man de seneste år har boet på kollegium og nu er en nyuddannet fattigrøv, som lejer en kælder hos sin søster, hvor der er et barn halvdelen af tiden. Men ville det så give mening at gå efter en ny forstærker/receiver med en større udgangseffekt end den Akai AA-1020, jeg har nu, ud fra en formodning om, at noget større ville "tage lidt mere ved" også ved lavere lydstyrker?
K_50

Lokalitet: København S

Re: Bygge kabinetter selv

Indlægaf Tube mania » lør 21. mar 2015 23:20

Hvad er der med tuneren i din receiver?
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25

If your amp not damp turn the volume up a bit more..

.
Brugeravatar
Tube mania

Geografisk sted: Øst Jylland
Lokalitet: Horsens området

Foregående

Tilbage til Højttalere