Elektronik skrev:Umulige at finde, så et sæt er øverst på min drømmeliste.
Tube mania skrev: Hvis man skal kritisere noget..så er det lidt svag øverste diskant (selv med mine gamle ører), men det kommer ikke bag på mig. Jeg vil prøve at finde et lille multicelle-diskanthorn...og lade det følge med fra 8-12kHz som et forsøg.
Tube mania skrev:Ja..den er svær, men der er MEGET forskel på dem og Arena. Jeg har lige hørt Lisa Stansfield og Lee Rittenour. Hold da op sikken et lydbillede . Lyden er overalt...meget mindre højre og venstre. Hendes stemme er mere 'kropslig'. Rittenour...alle de små fine lyde træder mere frem..bassen er umådelig stram og præcis. Alt i alt lyder de mere fri og naturlige..som om de har lettere ved det hele. Hvis man skal kritisere noget..så er det lidt svag øverste diskant (selv med mine gamle ører), men det kommer ikke bag på mig. Jeg vil prøve at finde et lille multicelle-diskanthorn...og lade det følge med fra 8-12kHz som et forsøg.
ralphandersen skrev:Når vi drømmer, så kan vi lige så godt drømme den på alle mulige måder umulige drøm: Et par Tannoy Autograph Professional
Ehapa skrev:ralphandersen skrev:Når vi drømmer, så kan vi lige så godt drømme den på alle mulige måder umulige drøm: Et par Tannoy Autograph Professional
Jer der har gold monitor 15, bør bare være glade i låget...der er ikke nogen bedre tannoy efter min mening, hørte et
Sæt nye Westminster prestige, og de fik altså mellemtone klask af de små gold 10, og 15 gold var meget mere levende, ved samme lejlighed.
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 17 gæster