Tannoy Devon HPD 315 A
Som overskriften siger, rede noget ved, og hvad er en fair pris for dem?
r-l-b skrev:Recommended amplifier power: 10-60W
Sensitivity: 89dB
Nominal impedance: 8 Ohm
Frequency response: 45 -20.000Hz
Crossover frequency: 1Khz
Dimensions: (HxWxD): 590 x 400 x 260 mm
Build: from 1974 until 1978
ikke så følsomme, men i et horn kabinet kan du nok få lidt ud af dem - jeg er mere til papirkantophængte som monitot gold og så de senerere fra SRM - der har 12 " 92db og 15" 94 db følsomhed
Hvad skal du give for Devon'erne?
r-l-b skrev:det virker ikke toset - har du mulighed for at tage dine rørforstærkere med og lytte til kombinationen hos sælger
Ehapa skrev:God Pris, men tror 2x12w er lige i underkanten for 89db, jeg kender nogen som synes Hpd er den bedste af tannoys dual con. enheder som har hørt dem alle, ihvertfald er den med Alnico, og det ville jeg fortrække frem for de senere SRM som er med ceramisk.
KlausM skrev:Hej Louis
OT, men husk at Allah staves med h![]()
Thorens - Richard Alla - Voight - Scott
Mvh Klaus
KlausM skrev:OT, men husk at Allah staves med h![]()
Thorens - Richard Alla - Voight - Scott
Louis skrev:Ehapa skrev:God Pris, men tror 2x12w er lige i underkanten for 89db, jeg kender nogen som synes Hpd er den bedste af tannoys dual con. enheder som har hørt dem alle, ihvertfald er den med Alnico, og det ville jeg fortrække frem for de senere SRM som er med ceramisk.
Tak for input - Jeg synes også prisen lyder rimlig, men du har nok ret i at 2x12 er lige på grænsen - men så er der jo en grund til at opgradere - og det er jo noget af det vi elsker allermest. Men lad os nu se om det bliver til noget.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster