bukkehave skrev:Jo, lyden var super god nede i min kolonihave (Et stort åbent træhus). Men efter at have flyttet dem hjem i lejligheden er jeg blevet noget skuffet. Det skyldes sandsynligvis rummets størrelse og placering direkte på gulvet i hver sit hjørne op af murstensvæg. Derfor leder jeg efter et sæt reolhøjtalere (eller et sæt smalle gulvhøjtalere) til stuen hen over vinteren, og finanserne er desværre ikke til to setups. Derudover har jeg på fornemmelsen at min boligsituation ikke ændrer sig væsentligt de næste 10 års tid, og tænker med de rumforhold jeg må leve med, vil en reolhøjtaler på stander på sigt være den bedste investering. Jeg er stadig mere musiknyder end samler.
Ellers skulle det da lige være fordi jeg faldt over et billigt men godt alternativ vinteren over.
Nogen der bryder sig om de ældre mission-højtalere? Det kunne jo tænkes de har en vis synergieffekt med deres cyrus 2 - hvilket er en forstærker jeg er vanvittig glad for!
Hej Bukkehave !
Jeg har adskillige højtalere som du gerne må låne vinteren over ... Jbl l26- L36.. Dynaco, Scandyna a25 , Boston accoustic , b&w matrix 805 mm.
Mvh,Bqvick