beovox s 60

Rosinen i pølseenden

Re: beovox s 60

Indlægaf Boptilyoudrop » tirs 24. apr 2012 20:26

Jeg har et sæt stående med ødelagte enheder men intakt finer. De er vist i teak. Trænger dog til en kærlig omgang. Vil du have dem?
Boptilyoudrop

Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Lokalitet: Faaborg opland

Indlægaf Allan. A » tirs 24. apr 2012 20:45

cdp skrev:Tak for de rosende ord Allan :cool1: ... Selvom impedansen er lav, tror jeg ikke min 7000 radio får problemer, - jeg er jo også nået den alder, hvor kraftige lydtryk ikke er et must. Og som Claus skriver vil det være synd ikke at bevare det originale look, så jeg bruger lige lidt tid på en rigtig løsning. Ved I forresten om de originale ledninger med hhv. han/hun kan fås?? eller skal jeg bare indkøbe stikkene og montere selv. Desuden leder jeg efter de orig. fødder - dog ikke trompet... Alternativt kan de laves, men igen så ryger originaliteten ;)
Vh. Carsten

Jeg ser af og til et sæt standere til den serie til salg på dba & ebay og til tider gul og gratis :D Hvis du skal hjave fat i de originale kabler, skal du forbi ebay igen, jeg har aldrig set dem til salg i løssalg brugt herhjemme. Alternativt, kan du gøre som jeg har gjort med mit B&O 8000 anlæg, købe 2 stk han og hun DIN stik og selv lave kablerne. Hvis man vælger et godt 2 mm kabel, får man måske endda bedre lyd end de orginale ;)
Elsker vintage og nyere lækre Hi-fi produkter

Allan. A
Brugeravatar
Allan. A

Geografisk sted: Midtjylland
Lokalitet: Funder 8600 Silkebor

Indlægaf cdp » tirs 24. apr 2012 21:41

Lige præsis Allan... Jeg må ind på ebay og GG/DBA... Claus nævnte lidt omkring porto - told og moms. Det skal jo lige meregnes inden handel ;) S60 kan jo vinkles ved ophængning, så det kunne også være en mulighed.
Tak for input.
Mvh. Carsten
cdp

Lokalitet: midtfyn

Indlægaf cdp » tirs 24. apr 2012 21:57

Tak for tilbud bodtilyoudrob, men jeg satser på dem jeg har indtil videre.
Mvh. Carsten
cdp

Lokalitet: midtfyn

Foregående

Tilbage til Højttalere