arhh - Det har jeg nu aldrig på adskillige raske 1060'ere oplevet.
Jeg synes, at man skal forsyne den 1060 med et konventionelt input og et par almindelige højttalerkabler evt. forlænget med en kronmuffe, og at dét er gjort ordentligt - så forudser jeg, at det spiller.
Så vidt jeg forstod, så virkede lyden på FM fint (hvor fa'n er dét indlæg blevet af? -eller drømmer jeg?)- men jeg kunne ikke udlede, om det var MED de nye kabelforlængelser eller ej.
Der er nu flere steder rent betjeningmæssigt, det kan gå galt:
Sidder forbindelsen mellem pre og power amp i omme bagpå?
Er der snavs i indgangsvælgeren eller andre steder og at dette tilfældigvis falder sammen med dette forsøg?
Er højttalerne slået til i forsøget?
find selv på flere...
Meld gerne ind Burdette - og fortæl lige en smule mere nøjagtigt, hvad du har gjort - evt. med billeder? - vi skal nok få fundet fejlen....
Sig mig - er jeg ved at blive gammel - eller er der fosvundet nogle informationer i tråden? - Jeg synes, at der var noget om at FM virkede og synes også, at der var noget om at det var et specielt signal, du fodrede Marantz'en med - hvor er det blevet af? - eller tilhører det en helt anden tråd?
Edit: JO - det ER mig, der er ved at udvikle alderdom -
De indlæg og den info, som jeg savner og åbenbart har fået blandet godt og grundigt tilhører en helt anden tråd - nemlig denne
viewtopic.php?f=556&t=3097&start=15Sorry for that
Vh
Freddy