Jeg har også sådan et par betonklodser som på et tidspunkt skal have nye kanter.
Heldigvis er mine model 170 hvor både bas og diskant enheder er skruet i.
Mvh Carl Peter
spuncut skrev:Kunne der foresten være en ide i at bore huller til fastspænding før man udtager enhederne?
jan_stevns skrev:spuncut skrev:Har du så limet enhederne i eller fundet på noget mere snedigt?
limet - efter utallige eksperimenter med at finde en lim der er god nok.
Skulle jeg nogensinde igen kaste mig ud i sådan et helvede, så bliver der monteret gevindrør.
............ men de skal jo også limes i
spuncut skrev:Måske noget i stil med denne:
https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q= ... vWYPUgmmhg
Hackenberg skrev: monteringen kan foretages udefra.
jan_stevns skrev:Lige sådan nogen kan man være svært fristet til at "refoame" uden at pille enheden ud af kabinettet.
Jeg havde ikke mod på at gøre det med enhederne monteret og rykkede dem ud (lavede en aftrækker, så der ikke kom ar i kabinettet).jan_stevns skrev:Lige sådan nogen kan man være svært fristet til at "refoame" uden at pille enheden ud af kabinettet.
spuncut skrev:Jeg vil nu alligevel prøve om det er muligt at få enhederne skruet i, ku' jo være jeg kendte den som skulle ha' dem ud en anden gang
vinyl skrev:Hvis jeg husker ret er den nederste enhed en slave - eller husker jeg forkert??
aj84 skrev:På bildene jeg finner av Avance Concrete 160 så ligner basselementene veldig på Vifa M21WG-19
Hackenberg skrev:Filteret kunne nok også trænge til en enkelt ny kondensator eller to.
ferr31 skrev:Jeg skulle da have haft et sæt kanter med, hvor købte du ?
spuncut skrev: kan vi få et billede?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster